Kjerringråd for å sette i gang fødsel!

Har ikke prøvd noen nei :) kommer ikke til å gjøre drt heller, selv om det frister veeeldig nå som formen er då dårlig :/
 
Sex. Hatt vonde sammentrekninger i 3 timer i strekk på 2-8 min mellomrom. Dabbet av nå :( men merker mye mer press nedentil.
 
Prøvde sex i helga, men det hjalp lite.. ikke moden nok :p

Får ta noen runder i trappene her, så har jeg prøvd det også!
 
Jeg har ikke prøvd noe med formål om å starte fødselen, men ting jeg har gjort i det siste som jeg ser står på lista er:
  • Spise kanel
  • Lange gåturer
  • Gulvvask
Sex utgår her, men kanskje jeg må teste stimulering av brystvortene. Og lakris (nam!).
 
Jeg har ikke prøvd noe med formål om å starte fødselen, men ting jeg har gjort i det siste som jeg ser står på lista er:
  • Spise kanel
  • Lange gåturer
  • Gulvvask
Sex utgår her, men kanskje jeg må teste stimulering av brystvortene. Og lakris (nam!).
Kan lakris hjelpe?? :D Det er det beste jeg har hørt i hele dag! Haha.. [emoji56]
 
jeg skal prøve å massere bak knærne og på leggene. Har hørt at dette kan sette i gang fødselen, men tviler :p
 
Har ikke prøvd noe enda, føler jeg trenger en uke til på å forberede meg [emoji85] men neste uke skal jeg lese denne tråden på nytt! [emoji1]
 
Mer sex, like lite resultater. Vaske vinduer skal være et tips. Men gidder jeg?
Synd at alle kjerringrådene er så tiltak. Jeg likte bedre å sitte på rumpa og gomle lakris [emoji14]
 
Brystvorte stimulering skal visst hjelpe, så lenge det blir gjort riktig :) Tenkte å prøve når det nærma seg litt meir, men ville googla korleis om eg var dåke for var visst ikkje bere bere :p Sex er jo det som skal hjelpe best og er vel einaste som er bevist med forskning (utanom nippel stimuli) at fungerer, men då må du jo allerede vere begynt å modnes.. Meiner å ha lest ein plass at sex 3 gonger på ein dag tilsvarer 1 modningssprøyte eller noko du får på sjukehuset? Synd samboer ikkje er villig her :p

Og ver obs ang. sterk mat at mange trur fødselen er i gang pga det men det viser seg at det er magevondt, og at gravide ikkje er anbefalt å ete så mykje lakris! :)
 
Prøvde absolutt alt jeg kunne finne av råd forrige gang. Ingenting funket! Men dag 9 på overtid når det begynte å skje ting så merket jeg at det tok seg opp når jeg ammet. Tror nok det er noe i det med stimulering av brystvorter og sex OM det er veldig modent.
 
Altså, sex 3 ganger på en dag? Puh! Kan ikke helt se for meg at det blir å skje enda iallefall. Kanskje når man nærmer seg overtid..
 
Jeg gidder ikke prøve mer en gang, for jeg blir bare skuffa :p
Men om det ikke er noen forandring i morgen (skal på føden) og det forsattt er 3 cm åpning så skal jeg spørre fødselslegen om han kan strippe meg.
 
Har prøvd
- sex
- kjørt på dårlige veier med tælaløsning (stort sett det vi har her på landet, i tillegg til fartshumper)
- brystvortestimuli (sikkert ikke riktig, må vel ha tålmodighet for sånt?)

Skal prøve
- ananas (har en liggende må bare få lyst til å spise den)
- ekstra stor dæsj kanel på grøten
- gå tur (hvis formen tillater det)

Men har egentlig ikke troen på at noe av det virker.. ikke hatt en kynner etter sex engang[emoji85][emoji13]
 
Har hatt sex to kvelder på rad nå. Natt til idag hadde jeg enormt masse murringer og vondter både foran og bak. Spent på hva som skjer inatt :D
 
Back
Topp