Kjerringråd for å få igang fødsel?

Jeg skulle bli lagt inn på hotell på rikshospitalet to uker før fødsel fordi vi oppdaget hjertefeil på ultralyd i uke 29. Tidligere på dagen, dagen jeg skulle "legges inn", løp jeg opp og ned trappene hjemme, vasket hele leiligheten og spiste kanel med grøt :hilarious: Ja, altså, ikke grøt med kanel - men kanel med grøt. MASSE kanel, som jeg hadde lest skulle fungere. Fikk sterke rier samme kveld, og fødte tidlig dagen etter (37+5). Det skal definitivt prøves denne gangen også :hilarious:
 
Kan fortelle min historie. Sist gikk jeg 11 dager over tiden. Hadde prøvd alt utenom sex, fordi det rett og slett ikke fristet og forskning sier at det ikke har noe å si. Var på overtidskontroll og skulle settes i gang på morgenen dagen etter. Jordmoren på sykehuset tipset om sex for å få fart på sakene. Jeg og samboeren bestemte oss for å gi det et forsøk, og jeg våknet morgenen etter med at vannet gikk og riene kom som perler på en snor. Det skjedde 1,5 time før timen min på sykehuset. ;-) kan være tilfeldigheter, men jeg mener det var sex som gjorde startet det.
 
Back
Topp