Kjerringråd for å få et visst kjønn

Kometen

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Som tittelen sier, noen som har prøvd et kjerringråd for gutt/jente denne gang? Jeg skulle egentlig prøve på kjerringrådet om å ha sex kun før EL, for å se om det ble jente (har en gutt fra før) - men så ble vi gravide før vi egentlig starta prøvinga:angelic: det er jo umulig å vite enda selvsagt, men litt moro likevel!
 
Hei! Prøvde det med minste, hadde sex 2 dager før eggløsning og da ble det jente. Men tror egentlig det er aller mest tilfeldig altså... Mistet en gutt i uke 20, da hadde vi sex 9 (!) dager før eggløsning.. Så tror egentlig det der er heelt tilfeldig :)
 
Kommer vel også an på mannen dette da, siden det er sæden som bestemmer kjønnet. Ikke alle menn som har begge kjønn på lager Men det sies at jenter svømmer saktere enn gutta så de er lengre inne i hula enn guttene.....
 
Vi prøvde det denne gangen.. de andre tre var ikke planlagt, og vi har ei jente og to gutter.. så vi prøvde på jente, ved å ha sex før eggløsning, og ikke nærmere enn to dager før. Så da får vi se da!
 
Jeg prøvde kjerringrådet med ring og hårstrå, i følge den blir det da en gutt☺️er det jeg har en mage følelse på og☺️så blir spennede og se.
 
Back
Topp