"Kjerring råd"

mirah12

Blir kjent med forumet
Magen er temmelig stor nå, å jeg har nå begynt å kjenne på at det er ikke særlig morsomt å være gravid lengere! 
Så nå tenkte jeg at kanskje skulle prøve meg på noen kjerring råd, for å se om det får fortgang i sakene ;-)
er 38+6 idag (så føler at nå er det lov å prøve ut noen "kjerring råd") hehe

Har vasket kjøkkenet å gulv idag å baket KANEL snurrer;) 
(Vasking og kanel skal vist få fortgang i sakene, har jeg hørt)
Så nå skal jeg slappe av å kose meg resten av kvelden :)

Har dere prøvd noe for å få fortgang i sakene? å evt hva?:) 
 
sengekos er prøvd i dag.. foreløpig ingen resultat 
Ble satt i gang med ballongkateter sist, og da hjalp det å gå i trapper.. men det var etter jeg hadde fått opning..  gikk fra 4-6cm uten en ri, bare trappene.. men så! kom riene igjen gitt ;) 

Lykke til!!!! 
 
de sier at 3 runder i sengehalmen skal være noe som setter fart på sakeneMen er nok viktig at en er klar / moden ...
 
Naboen min fortalte meg her om dagen at man kan trykke på neglen på storetåen...Hun hadde visstnok gjort dette på søstra si som var gravid og hun hadde født samme natten:P Aner ikke om det er noe i det da, og hva ved det som eventuelt setter det i gang. Tenkte å få mannen til å prøve om et par uker, for så å avslutte med å emoticon i høyet:)
 


Jubbu85 skrev:
Naboen min fortalte meg her om dagen at man kan trykke på neglen på storetåen...Hun hadde visstnok gjort dette på søstra si som var gravid og hun hadde født samme natten:P Aner ikke om det er noe i det da, og hva ved det som eventuelt setter det i gang. Tenkte å få mannen til å prøve om et par uker, for så å avslutte med å emoticon i høyet:)


hahaha ja hadde det vært så enkelt 

 
Der var det noen råd jeg ikke hadde hørt om før :)
Varme kluter på brystene eller stimulering av brystvortene! :p
 
Igår var jeg, sambo og snuppa vår på skogstur.. I skikkelig skogsterreng med bla.a bratt bakke som vi måtte gå på tur tilbake til bilen.. Kvelden kom å vi hadde litt sengekos før vi la oss.. Idag har slimproppen gått igjen uten tvil (gikk uke 36 også om det ikke var noe annet grums den gang).. Kan vel ha laget seg ny oppi der?:p å nå har jeg litt kraftige kynnere enn før.. Så tur i litt vanskelig terreng og sengekos kan kanskje hjelpe.. Har hatt en roligere baby i magen idag enn vanlig også, men kjenner liv så ikke bekymret.
 
Skreiv et innlegg om kjerringråd på bloggen min her for nån daga siden. :D
Kan ta en titt der om du vil? :)

Det sies også at kjerringråd ikke funke om man ikke e moden, så e greit å finne ut av det.
Her sjekke ikke jordmødrene det heller.. Så her må man bare ta sjansen på at man e det eller ikke.
Og e man det ikke, men allikevel teste ut, så har i hvertfall tida gådd. :P 
 
Back
Topp