Kjente når den satt......

Memme

Glad i forumet
Jeg hat to familiemedlemmer som påstår at de kjente det lille stikket da sædcellen kom inn i egget....... Er dette mulig eller?????[8|]

hmm-- høres merkelig ut..

-vet du om familien din er spesiellt rare ellers?[;)]

neida.. seriøst?
jeg vet ikke[8|]

De er litt fjerne...............Neida men hun sa det alle de tre gangene hun ble gravid at hun faktisk kunne kjenne det stikket......Hun hadde jo rett alle tre gangene også!

eeeh...
har aldri hørt om...[&:]
men har hørt om ei som kjente dagen etter sex at hun var gravid...
da hadde hun ikke EL smerter lenger

kroppen er rar ja, eg har også høyrt frå fleire at dei visste det få dager etter befruktinga..

Dagen etter jeg hadde EL hadde jeg noen uforklarlige smerter i livmora. Tror kanskje det var festesmerter. Dagen etter ble puppene vonde. Tror ikke det er noe overnaturlig, noen bare er sånn...

Synes det er litt spennende å høre om slike ting. Det er utrolig hva denne kroppen våres klarer å prestere!!!!

hmmm..det hørtes rart ut..
det skal jo ikke være mulig å kjenne noe slikt?
men at man kan kjenne på kroppen at man er blitt gravid det tror jeg nok,
det gjorde jeg ca 1 uke før mensen skulle komme...
Fikk en rar følelse om at alt ikke var som det skulle være[:)]

Det er mange historier om folk som har visst veldig tidlig at de var gravide - men akkurat det med å merke at sædcellen trenger inn i egget er ikke mulig - eggcellen har nemlig ingen nerveforbindelse, etter eggløsningen er den bare en løs celle som svever rundt inne i egglederen... Så selv om hun har kjent noe, er det ikke det hun har kjent.
Klumpete formulert, men du skjønner?

Eg visste det akkurat i det det skjedde, men kjente noko, fysisk, nei

[:)]Da jeg ble gravid med Michael sa jeg til mannen min: Nå ble jeg gravid.Det var ikke noe fysisk, bare en slags snål "visshet"... Denne gangen hadde jeg ikke peiling før etter en uke etter ikm.....[:D]

ORIGINAL: Micamor

[:)]Da jeg ble gravid med Michael sa jeg til mannen min: Nå ble jeg gravid.Det var ikke noe fysisk, bare en slags snål "visshet"... Denne gangen hadde jeg ikke peiling før etter en uke etter ikm.....[:D]

Skjønner hva du mener. Jeg hadde også en rar "ro" i hele kroppen, og kjente på hele meg at noe stort var i gjære. Denne følelse kom noen dager etter EL, og jeg har den ennå. Ganske behagelig egentlig..[:)]

Back
Topp