Kjente livmora heeelt tydelig !

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
I dag når jeg våkna hadde jeg ligget lenge på venstre side, og når jeg la meg på rygg og kjente på magen, kunne jeg ta rundt livmoren som lå helt på venstre side. Den var ganske høy, helt opp til navlen, og bunnen var langt over skambeinet.. Åååå så gøy...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er 12+1

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg mener og tror jeg har kjent toppen av livmora et godt stykke over skambenet, er 11 uker i morgen og skal på første kontroll onsdag :) så det blir spennende å se hva legen sier :)
Jeg har vettfall fått synlig mage :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor er skambenet? Kjenner ingenting jeg. Er i begynnelsen av uke 12.

Skambenet er det benet nederst på magen. Hvis du skjønner hva jeg mener, egentlig ikke noe å ta feil av :p
Prøv å kjenne etter mens du ligger, også klemmer du inn og samtidig ned, da kan det hende du kjenner den :D

Leita masse etter livmora dinne gongen, er andregangs så trudde eg huska.. Men på kontroll i uke 12 var den like under navlen, og eg leita med skambeine;p er 15+0 i dag og kjenne den tydelig med navlen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke kjenner jeg livmora, ikke kjenner jeg bevegelse og kvalmen er myyye lettere.. Begynner snart å tvile på om jeg faktisk er gravid.. :-P

Skambenet er det benet nederst på magen. Hvis du skjønner hva jeg mener, egentlig ikke noe å ta feil av :p
Prøv å kjenne etter mens du ligger, også klemmer du inn og samtidig ned, da kan det hende du kjenner den :D

Takk. Tror jeg forstår omtrent hvor det er :)

Ikke kjenner jeg livmora, ikke kjenner jeg bevegelse og kvalmen er myyye lettere.. Begynner snart å tvile på om jeg faktisk er gravid.. :-P

Jeg har det litt som deg men så strekker det litt i sidene noen ganger så da tenker jeg at det er ting som skjer.

Min ligger på høyre siden:) merker at den kommer lengre og lengre opp og kjennes bedre fra dag til dag:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp