Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, har kjent det litt over ei ukes tid. Vi har vel samme termin vi ;-) :-D.Mener å påstå at jeg kjente liv nå etter frokosten!! Helt syk følelse! Er jo veldig tidlig, men er tredjegangs og vet hva jeg skal kjenne etter! Åhh <3
11+3
Flere som kjenner noe?
Jupp, har kjent det litt over ei ukes tid. Vi har vel samme termin vi ;-) :-D.
Er også tredjegangs, så jeg er sikker på at det et lillegull. Har også funnet hjertelyden m angelsound to ganger akkurat der jeg har kjent små dytt :-D Så artig :-D
I forrige forumgruppa jeg var med i, var det flere flergangsgravide som kjente liv omkring uke 10-11. :-D

I starten kan det gå lang tid mellom hvert dytt, mange timer, t.o.m. dager, og slik jeg kjenner det er det rett over skambeinet og litt oppover. Det kjennes ikke utenpå magen m hånda enda, og tidligere har jeg ikke kjent og sett det utenpå før uke 16/17 ca. Men det er jo individuelle forskjeller på hvor tidlig man kjenner noe, og mange faktorer som spiller inn.Dere som vet hva man kjenner fra tidligere svangerskap: Hva kjenner man? Og hvor? Jeg har kjent noe som kjennes ut som dytt innenfra forskjellige steder lang nede, men vil det ikke skje flere ganger etter hverandre i såfall? Jeg har prøvd å legge hånden over og da kjenner jeg ingen ting.![]()
Dere som vet hva man kjenner fra tidligere svangerskap: Hva kjenner man? Og hvor? Jeg har kjent noe som kjennes ut som dytt innenfra forskjellige steder lang nede, men vil det ikke skje flere ganger etter hverandre i såfall? Jeg har prøvd å legge hånden over og da kjenner jeg ingen ting.![]()