Kjente liv!

Prøver15

Elsker forumet
Mener å påstå at jeg kjente liv nå etter frokosten!! Helt syk følelse! Er jo veldig tidlig, men er tredjegangs og vet hva jeg skal kjenne etter! Åhh <3
11+3

Flere som kjenner noe?

Har kjent noe i noen dager nå ❤
Helt fantastisk, men er når det er noe press på magen som når jeg ligger på magen. Gleder meg til mer tydelige bevegelser ❤

Forresten er andregangs og 13+4 idag :)

Er andregangs og har kjent litt i noen dager no er 13+6 idag :) helt fantastisk følelse <3

Er førstegangs og er 14+4.. Og har ikke kjent noe, men har livmora foran.. Kanskje det har noe og si? Så herlig og kjenne noe, jeg og vil :) vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men :)

Mener å påstå at jeg kjente liv nå etter frokosten!! Helt syk følelse! Er jo veldig tidlig, men er tredjegangs og vet hva jeg skal kjenne etter! Åhh <3
11+3

Flere som kjenner noe?
Jupp, har kjent det litt over ei ukes tid. Vi har vel samme termin vi ;-) :-D.
Er også tredjegangs, så jeg er sikker på at det et lillegull. Har også funnet hjertelyden m angelsound to ganger akkurat der jeg har kjent små dytt :-D Så artig :-D
I forrige forumgruppa jeg var med i, var det flere flergangsgravide som kjente liv omkring uke 10-11. :-D

Jupp, har kjent det litt over ei ukes tid. Vi har vel samme termin vi ;-) :-D.
Er også tredjegangs, så jeg er sikker på at det et lillegull. Har også funnet hjertelyden m angelsound to ganger akkurat der jeg har kjent små dytt :-D Så artig :-D
I forrige forumgruppa jeg var med i, var det flere flergangsgravide som kjente liv omkring uke 10-11. :-D

Herlig! :) Ja vi har nok det! Jeg er så dårlig på å huske nick og sånt :P

Last edited:
Dere som vet hva man kjenner fra tidligere svangerskap: Hva kjenner man? Og hvor? Jeg har kjent noe som kjennes ut som dytt innenfra forskjellige steder lang nede, men vil det ikke skje flere ganger etter hverandre i såfall? Jeg har prøvd å legge hånden over og da kjenner jeg ingen ting. :love2

Dere som vet hva man kjenner fra tidligere svangerskap: Hva kjenner man? Og hvor? Jeg har kjent noe som kjennes ut som dytt innenfra forskjellige steder lang nede, men vil det ikke skje flere ganger etter hverandre i såfall? Jeg har prøvd å legge hånden over og da kjenner jeg ingen ting. :love2
I starten kan det gå lang tid mellom hvert dytt, mange timer, t.o.m. dager, og slik jeg kjenner det er det rett over skambeinet og litt oppover. Det kjennes ikke utenpå magen m hånda enda, og tidligere har jeg ikke kjent og sett det utenpå før uke 16/17 ca. Men det er jo individuelle forskjeller på hvor tidlig man kjenner noe, og mange faktorer som spiller inn.
Selv føler jeg det kjennes mer ut som fiskehale enn boble, men det er jo og individuelt. :-)

Føles ut som litt blafring med vinger for min del :) Har merket det et par ganger nå (ikke utenfra enda), 15+2 i dag :)

Hadde noen dager i uke 11-12 hvor jeg kjente masse! Kunne kjenne det på utsiden av magen også :) Men så vippa livmoren seg bakover, så har ikke kjent noe særlig de siste 2 ukene. Gleder meg til småtten vokser mer og livmoren faller framover igjen :) Dette er 3. barnet

Trodde jeg kjente luft i går, men etter gjentakende bevegelser på nøyaktig samme plass og avvikende fra tidligere luftbevegelser, konkluderte jeg med at det må ha vært spirrevippen min:D Svake, forsiktige sommerfuglvingeslag i magen<3

Back
Topp