KJENTE ET SPARK

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Det er IKKE tull, og jeg er ganske sikker. Kjente et klart forskjell på det, og alle luftboblene jeg har kjent i det siste. Dette var mer stødig, var en slags dunk, et lite dunk.

Ææææææææææ kjenner det bruse inni meg, kjenner meg så GLAD. Det var magisk! Rett og slett magisk! Forventer ikke å kjenne mer liv, men akkurat i det jeg kjente sparket var det ikke et eneste tvil om hva det var. Var nok bare tilfeldig, men GUD jeg ble glad nå!!!! Hjertelyden og spark på samme dag, da kan man virkelig ikke klage [:D]

Unnskyld, masse skryt her nå, og de som føler for å spy over min glede, må for all del bare gjøre det [8D][:D]

Ps, er 11+5 i dag i følge jordmoren [:D] Og jeg kjente sparket der hun tidligere i dag fant hjertelyden [:D]

høyst missunnelig[8D][;)] men veldig gla på dine vegne!!![:D]
så morro[:)]

Gratulerer[:D] DET var koselig å høre.
Håper du stadig får kjenne sterkere og sterkere spark fra lille i magen.
jeg har kjent liv der inne og, er i uke 13+2 tror jeg.

ORIGINAL: frøkenblaa

Det blir så mye mer virkelig når du kjenner det er noe der inne, du blir jo helt i lykkerus [:D]

Når var det du kjente spark for første gang, og har du kjent noe siden? [:D]

ORIGINAL: vevina

høyst missunnelig[8D][;)] men veldig gla på dine vegne!!![:D]
så morro[:)]

Takk [:D]

Og den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. På slutten er det jo så vondt å bli sparket at da ønsker vi bare at babyen skal komme ut [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Det blir så mye mer virkelig når du kjenner det er noe der inne, du blir jo helt i lykkerus [:D]

Med forrige baby kjente jeg første gang i uke 16 tror jeg. Denne gangen kjente jeg skikkelig liv i går da vi satt å ventet på UL time. Vet det ikke var luft, var skikkelig rundkast der inne.

Du er tidlig ute som kjenner så tidlig, og hvis der er første svangerskapet også. men nyt det. Er ikke sikkert det er så ofte nå i starten, men nyt det[:D]

Med forrige baby kjente jeg første gang i uke 16 tror jeg. Denne gangen kjente jeg skikkelig liv i går da vi satt å ventet på UL time. Vet det ikke var luft, var skikkelig rundkast der inne.

Du er tidlig ute som kjenner så tidlig, og hvis der er første svangerskapet også. men nyt det. Er ikke sikkert det er så ofte nå i starten, men nyt det[:D]

Er mitt fjerde sv.skap og kjente det omtrendt på samme tidspunkt forrige gang, så vet hva jeg kjente...du kjenner liksom forskjell på luft og et lite dunk/spark.

Og i og med at hun fant hjertelyden på omtrendt samme sted som jeg kjente det dunke, så blir tvilen enda mindre...

Men la oss nyte det, begge to. Er en helt utrolig nydelig følelse, og kjenne at det er LIV inni magen vår...unner alle å kjenne det før eller senere [:D]

Så gøy![:)]

ohhhhhhhhhhhhhhh
fantastisk herli følelse da
gratulerer så mye[;)][;)][;)]

Ohh...

Gleder meg!

Så herlig snuppa [:)] 

Så spennende!

Jeg har også kjent noe, men personlig tror vel at det er vel tidlig at vi kan kjenne fostrene, de veier jo ikke mange grammene så jeg tror det kan være puls, luft eller et eller annet som flytter seg i magen jeg da

Jeg har prøvd å søke en del informasjon om dette selv fordi jeg lurte på hva det kunne være og ut av det jeg har lest så står det at det er svært lite sansynlig at det er bevegelser fra fosteret(og da var det spørsmål fra en gravid som var i uke 13 til JM her på Babyverden) man kjenner så tidlig men at mange ofte sterkt ønsker at det skal være babyen de kjenner. Flergangsfødende var det vel en ørlite sjanse for at muligens kunne kjenne noe rundt uke 13.

Det er så sinnsykt spessielt!

Jeg er ganske sikker på at jeg kjente bevegelse for 2  dager siden :) Var liksom så sykt annderledes en de andre tarmbevegelsene.... Så regner med at det var en form for bevegelse... Men var BARE  9+6 da! Men er helt sikkert på at det ikke var noe annet.

Kjente også det samme noen dager før, men da tenkte jeg at " det er ikke mulig, alt fortidlig". Spurte jordmor, hun sa det fysisk er mulig helt bak i uke 9, kommer ann på hvordan den lille ligger...

Og bevegelsen var jo ikke mot magen, men inni magen liksom :)

Har vell kanskje noe å si hvis det er evt flere inni der også... tenker på mindre plass, osv..

Er mitt fjerde sv.skap og kjente det omtrendt på samme tidspunkt forrige gang, så vet hva jeg kjente...du kjenner liksom forskjell på luft og et lite dunk/spark.

Og i og med at hun fant hjertelyden på omtrendt samme sted som jeg kjente det dunke, så blir tvilen enda mindre...

Men la oss nyte det, begge to. Er en helt utrolig nydelig følelse, og kjenne at det er LIV inni magen vår...unner alle å kjenne det før eller senere [:D]

hehehe (flau)[:)][:)][:)] Ja da vet du jo hvordan det kjennes ut. Vi får nyte det[:D]

Ja, jeg skal nyte det. Og i og med at vi er forskjellige så tror jeg ikke det er umulig å kjenne et lite dunk som i uke 12...

Kjenner godt forskjell på dunk/spark og luft/tarmbevegelser...og det jeg kjente i går kunne ikke sammenlignes. Tror det er store variasjoner blant folk [:)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Så spennende!

Jeg har også kjent noe, men personlig tror vel at det er vel tidlig at vi kan kjenne fostrene, de veier jo ikke mange grammene så jeg tror det kan være puls, luft eller et eller annet som flytter seg i magen jeg da

Jeg har prøvd å søke en del informasjon om dette selv fordi jeg lurte på hva det kunne være og ut av det jeg har lest så står det at det er svært lite sansynlig at det er bevegelser fra fosteret(og da var det spørsmål fra en gravid som var i uke 13 til JM her på Babyverden) man kjenner så tidlig men at mange ofte sterkt ønsker at det skal være babyen de kjenner. Flergangsfødende var det vel en ørlite sjanse for at muligens kunne kjenne noe rundt uke 13.

Så koselig at du også er gravid [:)] Eller hvor langt er du på vei, uansett gratulerer [:)]

Så koselig at du har kjent spark allerede!!! Heldigen!!

Håper jeg kan kjenne spark tidligere denne gangen! Kjente litt sent sist pga foranliggende morkake.

Heldige du!!!!![:)]

ORIGINAL: Mollå

Så koselig at du har kjent spark allerede!!! Heldigen!!

Håper jeg kan kjenne spark tidligere denne gangen! Kjente litt sent sist pga foranliggende morkake.

Heldige du!!!!![:)]

Jordmoren sa at livmoren min lå godt til, så det er kanskje grunnen. Men har ikke kjent noe siden, bare en masse luftbobler som sprekker her og der, og som etterfølges av litt promping...haha [8D]

Tusen takk [:D] Har termin den 10.februar(12 + 3)..

Back
Topp