Det er IKKE tull, og jeg er ganske sikker. Kjente et klart forskjell på det, og alle luftboblene jeg har kjent i det siste. Dette var mer stødig, var en slags dunk, et lite dunk.
Ææææææææææ kjenner det bruse inni meg, kjenner meg så GLAD. Det var magisk! Rett og slett magisk! Forventer ikke å kjenne mer liv, men akkurat i det jeg kjente sparket var det ikke et eneste tvil om hva det var. Var nok bare tilfeldig, men GUD jeg ble glad nå!!!!
Hjertelyden og spark på samme dag, da kan man virkelig ikke klage [:D]
Unnskyld, masse skryt her nå, og de som føler for å spy over min glede, må for all del bare gjøre det [8D][:D]
Ps, er 11+5 i dag i følge jordmoren [:D] Og jeg kjente sparket der hun tidligere i dag fant hjertelyden [:D]
Ææææææææææ kjenner det bruse inni meg, kjenner meg så GLAD. Det var magisk! Rett og slett magisk! Forventer ikke å kjenne mer liv, men akkurat i det jeg kjente sparket var det ikke et eneste tvil om hva det var. Var nok bare tilfeldig, men GUD jeg ble glad nå!!!!

Hjertelyden og spark på samme dag, da kan man virkelig ikke klage [:D]Unnskyld, masse skryt her nå, og de som føler for å spy over min glede, må for all del bare gjøre det [8D][:D]
Ps, er 11+5 i dag i følge jordmoren [:D] Og jeg kjente sparket der hun tidligere i dag fant hjertelyden [:D]