Kjente du egget feste seg?

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
Nei!

ORIGINAL: merete_80

Nei!

nei

Nei.

Nei, men jeg var kvalm og uvel fra 8 dpo frem til positiv test 3 dager etter [:)]

Kan man kjenne det......?[>:]

Nei, men har ei veninne som kjente det (eller at hun ble gravid jaffal)
Alle tre gangene hun har blitt gravid har hun sagt det til meg dagen etterpå, og det er de eneste tre gangene hun har sagt det [;)][:D]

Tror man er rimelig bra følsom og kanskje en smuuuuuule altfor mye opphengt i det om man "kjenner" noe sånt..

Haha nei [:D]
Visste ikke at det gikk an engang [8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Tror man er rimelig bra følsom og kanskje en smuuuuuule altfor mye opphengt i det om man "kjenner" noe sånt..

*humre* signerer!

Ser for meg noen stå på badet og pusser tenner: "å! Nå ble jeg visst gravid!"

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

*humre* signerer!

Ser for meg noen stå på badet og pusser tenner: "å! Nå ble jeg visst gravid!"

Nja... Jeg er ganske sikker på at jeg vet akkurat når jeg ble gravid.. Jeg bare visste og kjente at denne gangen gikk de, husker hvor jeg var osv... 1 uke senere var det 2 streker på testen[:)]

Har også venninner som har følt at de var gravide før de testa og vært det.
Men tror det er mere enn kropslig følelse man får og ikke at man direkte kjenner at egget borrer seg inn i livmoren ?
Ikke at jeg har peiling [8D]

Jeg tror egentlig ikke noe på at man kan kjenne det da, men vi hadde hjernedisseksjon (menneskehjerner) en uke på skolen. De sa at noen av oss kunne besvime og sånn, enten fordi det var groteskt, eller pga sterke lukter fra div kjemikalier. Jeg syntes ikke det var noe spesielt ekkelt, og merka ingenting første dagen, men en av de andre dagene fikk jeg plutselig en sånn sterk følelse i hele kroppen. Jeg gikk rett ut i gangen og satte meg ned, fordi det svimla for meg, og jeg kjente fikk et blaff av kvalme og en slags bølge i magen. Like etterpå var det over, og jeg lurte på hva i himmelens navn det der var. Da jeg senere fant ut at jeg var gravid, regnet jeg ut at jeg må ha blitt det den uken, og jeg tror faktisk at jeg "ble gravid" akkurat der og da [:)]

hehe.. Nei [8D] Men jeg hadde mensmurringer i ryggen (dette sv.skapet), 2 dager etter EL [:D] Og det har jeg aldri hatt før. Og det hadde jeg i over ei uke [8D] 

Nei [8D]

Nei[:)]

Back
Topp