kjente at livmorhalsen var åpnen.

Martine Elida

Blir kjent med forumet
i dusjen så kjente jeg at livmorhalsen min var åpen som jeg skulle hatt eggløsning :s er dette farlig?

er det noen som vet hvor jeg kan ringe om det er alvolig? er super redd her

Jeg kjenner ikke forskjell på om den er åpen eller lukket (og jeg har fulgt med gjennom syklusene). Men når det er sagt så ville jeg absolutt ikke drevet å kjent etter det nå. Man vet aldri hva det kan føre til når man er gravid!

Holder alltid styr på om alt er bra der nede 
mn idag var den veldig mjuuk på en måte :S

Holder alltid styr på om alt er bra der nede 
mn idag var den veldig mjuuk på en måte :S

med tanke på bakterier bør man ikke drive med fingrene i livmorhalsen. Søk litt på nett, eller ring lege om du er usikker. Forstår godt du blir det!

Du må ikke tappetafse når du er gravid. Stimuleringen kan i verste fall sette i gang en fødsel. Så lenge du ikke blør eller har smerter så skal man regne med at alt er bra:)

Hmm mulig jeg er unormal, men har aldri tenkt tanken på å kjenne på den engang jeg... Ville ihvertfall ikke gjort det nå nei...

FruAH skrev:
Hmm mulig jeg er unormal, men har aldri tenkt tanken på å kjenne på den engang jeg... Ville ihvertfall ikke gjort det nå nei...

Måper litt her, for jeg har heller aldri tenkt tanken på at jeg kan 'tafse litt på tappen..'
Er vel ikke annet enn gynekologer, tamponger og kjærsten som har noe inni der å gjøre..

Back
Topp