Kjente at egget festet seg !!! ????

Happyflappy

Flørter med forumet
Noen med smme erfaring her eller?? Hadde mens 22 sept. Ca en uke senere merket jeg at jeg hadde skikkelig El slim, men tenkte ikke noe over det siden jeg er alltid presis i syklusen og tenkte at El er ikke før om uken etter igjen.. så hadde sex den 29 og var ikke akkurat forsiktig da :eek: så i går når jeg sto å lagde middag så fikk jeg en skarp smerte i livmor som varte i ca 45 min.. måtte nesten puste meg igjennom innimellom.. gikk på do etterpå og da jeg tørket meg var det litt rosa på papiret og en liten fersk blodflekk.. tenkte at det var da merkelig, kan jo ikke ha vært noe som har festet seg nå så tidlig, skal liksom ha eggløsning nå.. tenkte at det var sikkert en kraftig eggløsning og slo meg til ro med det. Så sto jeg opp idag og kjente at jeg rett og slett var støl i livmor når jeg reiste meg opp fra sengen. Tok en test i ste, og der dukket der fader meg opp en strek. Riktig nok veldig svak, men jeg kunne se den... nå sitter jeg bare her å teller minutter til jeg kan gå på do igjen å ta en ny for å se om streken er sterkere :eek::p skal virkelig slenge inn et bilde om den blir sterkere og det er tilfelle at jeg faktisk har blitt gravid :cool:

Hadde det med begge mine :)

Jeg hadde selv en "oj detta var rart"-følelse ganske rett etter. For så å sjekke kalenderen hvor jeg så det var fullt mulig å få baby den dagen(vi hadde igrunn ingen konkrete planer om å prøve) , men måtte da gå å vente til det var mulig å sjekke med test. Men var veldig sikker på at det der ble det baby allerede samme dag. Men hadde ikke noe direkte smerte følelse, og fikk ikke noe rosa flekker heller. Men når jeg endelig kunne teste så jeg streken positiv streken ganske med en gang.

Back
Topp