Kjent spark??

Flaks02

Blir kjent med forumet
Noen som har kjent spark ennå?

Jeg er 15+5 uker på vei og andregangs. Jeg kjente de første sparkene i begynnelsen av uka, helt herlig :D Nå venter jeg bare på UL om 2 uker :-)

Med førstemann kjente jeg første sparket 19 uker på vei.
Når kjenner/kjente dere spark? :-))

Er førstegangs, og frøkna i magen min har sprellet så jeg har kjent det siden uke 14.
Nå de siste to ukene har jeg kjent henne hver dag, og hun sparker hardere for hver dag =)Sambo fikk kjenne spark for første gang på mandag =)
Koselig med spark, helt til hun sparker så hardt hun holder meg våken på nettene =P

Jupp! Kjent det noen uker nå, men først nå i det siste at jeg har kjent noe hver dag :-) Men ikke bekymringsfult om jeg ikke kjenner noe hver dag heller da. Ikke enda iallefall.

Kjenner spark ca hver dag nå:-)

Så kjekt:D
Kjent liv i mangen uker:) begynte å kjenne sparkene når eg var 17+6:) og deretter flere ganger til dagen;) er første gangs;)
kjempe kjekt når det er livlig nedi magen!;)

Jeg er ganske sikker på at jeg kjente de første sparkene igår. Veldig lette og kjente de når jeg la hånden min på magen og det kilet litt på en måte hehe 
Gleder meg til de blir hardere og samboern min kan kjenne de også! Er 15+3 idag :)

Jeg kjente de første små sparkene allerede i uke 13 :) Nå kjenner jeg spark hver dag og har gjort det siden uke 15 :) Helt herlig!! Sambo fikk kjenne utpå magen for første gang i uke 17 :)

Er 16+1 og har smått kjent bevegelse siden de siste dagene i uke 14 tenker jeg. Men tok litt tid før jeg turte å tenke at det er bevegelse og ikke luft, siden jeg er litt luftig for tiden, eller, vært luftig de siste 4 mnd..

Men nå kjenner jeg det godt og kjenner igjen spesielt på kvelden når jeg legger meg, har ikke tid til å kjenne etter ellers, med en aktiv gutt på 2 år løpende rundt og en krevende jobb!
Men det er jo fantastisk =) Kjenne livet!!

Back
Topp