Kjent på Lillehammer?

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Skal til Lillehammer på shopping imorra, og lurer på om noen vet om plasser de selger babyutstyr, mammaklær osv?
(Veit om H&M da[:)])

Det er en babyutstyrsbutikk nord i byen,tror den heter Wenches babyutstyr eller noe sånt.

Midt i gågata omtrent,men på nedsiden er det en Reflexbutikk.

Sør i gågata er det en butikk som heter Mor og Barn og på andre siden av gata for den er det en butikk som selger litt mer spesielle barneklær.

Ellers er det Cubus i gågata og på Strandtorget.
På Strandtorget er det også KappAhl, Lindex, HM som du nevnte og Name It.

Happy shoppping! [:D]

Wenches barneutstyr er lagt ned, men det er Mor & Barn helt sør i byen, Reflex og Cubus og slik[:)]

Ok, da får vi ta oss ei runde å titte.[:D] Kjekt å vite at det var reflex butikk der, for det visste jeg ikke (Ikke det at jeg kommer til å finne den da, men[8D])

Det er skilta godt til Reflexbutikken, rett opp fra kinoen og i fra gågata[;)]

ORIGINAL: SandyShort

Ok, da får vi tråle gågata og se om vi finner det[:D]
Hvis det er mulig å få parkert på en lørdag da[&:] Starta plutselig å grue meg for "bykjøringa". Ikke min sterke side...[8D]

Tror Mor & Barn er der ennå, men skal ikke si for sikkert altså, veit de har hatt endel salg det siste halvåret..

Tror ikke du har valgt deg den beste lørdagen å handle på, det er jo vinterferie for mange og Rally Norway[8D]

Huff, er redd for det... Jaja, vi får prøve[:D] 
Hører dere om en dælk som har vært på kjøretur på Lillehammer lørdag, så er det sikkert meg![:D]

Haha, går nok bra skal du se[;)]

Er ikke så ofte i byen jeg visst [8D]

Hvis du sliter med parkeringa går det jo an å parkere på Strandtorget og ta bussen opp til byen [:)]

er du da smart så parkerer du på landtidsparkeringa på togstasjonen (under brua der). tar bare 2 min å gå opp til byen.  også er det billig å parkere der. 15 kr døgnet....

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: SandyShort

Ok, da får vi tråle gågata og se om vi finner det[:D]
Hvis det er mulig å få parkert på en lørdag da[&:] Starta plutselig å grue meg for "bykjøringa". Ikke min sterke side...[8D]

parker på strandtorget og ta bussen opp[;)] Dritt å finne parkering uansett.. hehe

Takk for hjelpa alle sammen![:)]
Tenkte at det ble for langt å gå fra strandtorget og opp i byen, men hvis det går buss er det jo ingen sak[:D]

Da er vi klare for avreise, så ha en fin dag allesammen![:D]

Åssen gikk det? Fant du fram? Og fikk du shoppa noe?

Joda, det gikk bra[:D]
(men den Reflex butikken kunne vel vært litt mer skilta. Lette ganske mye før vi spurte i skobutikken, som lå ved siden av[8D])

Back
Topp