Kjent noe liv?

ZStar

Flørter med forumet
Noen her som har kjent/tror de har kjent noe liv ennå?

Er førstegangs så forventer ikke å kjenne noe først om ca 1mnd, men her om kvelden rett etter at jeg hadde lagt meg er jeg sikker på at det var en liten tass som ville si "her er jeg!". Kjentes akkurat ut som om en liten boble som sprakk. Har sett på UL at det er en meget aktiv krabat så kanskje h*n ikke klarte å vente... [:D]

Ja, sånn der har jeg også hatt det! Men når jeg ligger og konsentrerer meg for å kjenne, så kjenner jeg ingenting.. Håper bare at de kan komme litt oftere snart[;)] Jeg har bestemt meg for at jeg ska tro at det jeg kjente var tegn til liv, uannz om noen sier at det er for tidlig.. Det var bare så godt å kjenne[:D] *klem*

..ja ting er jo forskjellig fra person til person, så vi kan jo tolke det som vi vil vi! [:D]

Ser vi har termin ca likt også - moro!
Hvordan har du det om dagen forresten - mht trøtthet/overskudd, kvalme?

Selv merker jeg at jeg har mindre overskudd enn før. Pleier å være en som raser rundt til sent på kvelden uten problem så er litt frustrerende. Ellers er jeg i fin form uten spesielle plager egentlig. Spiser og trener som før så det hjelper sikkert litt det også. Morsomt på trening om dagen da jentene passer veldig på at jeg ikke gjør ditt og ikke gjør datt.. [;)] De er jo så overbeskyttende...

Føler meg bare litt "blubbete" om dagen da den flate magen og midjen som pleide å være der ligger under et fin lite lag med spekk som plutselig kom krypende på.. Gleder meg til jeg får mer "bul" slik at alle kan se at .."nei, jeg har ikke bare spist godt!"

Hehe.. Ja, det var det jeg også tenkte.. Selv om jeg ikke har turt å si det til noen, bare samboeren[:D]
Joda, kjenner at dagene blir tyngre.. Har en rimelig krevende jobb så jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem.. å mye ryggsmerter, men det er vel noe som hører med..

Jeg var faktisk aldri kvalm, (bank i bordet) men til gjengjeld så har jeg konstant vondt i hode, tett i nesen å vil besvime visst jeg blir stående for lenge.. Jeg tror faktisk jeg ville valgt kvalmen.. Humørsvingninger er det også nok av.. Herremin så sint jeg kan bli plutseli, men mest blir jeg lei meg.. av filleting! Kan gråte i timesvis så jeg nesten kveles uten at noen kan trøste meg.. Det er nok det som plager meg mest..

Hehe, sånn føler jeg også det.. Sa til samboern her en dag "jeg ser jo ikke gravid ut, jeg ser jo bare tjukk ut" (litt sånn gråtkvalt) "Du ser nydelig ut" var svaret jeg fikk[:D] Menmen.. Det er ikke lenge til vi ser vakker ut begge to med en struttende mage[:D]
*klem*

Jippi - magen kom i helgen! [:D]
Utrolig merkelig opplevelse å våkne opp og plutselig ha en liten hard bul nederst på magen. Sambo ble veldig fasinert og ikke rent så stolt når han så det lørdag morgen.
Flere andre som kommenterte det også så nå er jeg veldig fornøyd her jeg sitter...

SÅ koselig da! Gratulere så masse[;)] Neste helg er det min tur[;)] Kryss fingrene for meg da!

Sitter og småflirer om dagen da det er svært til aktivitet på nurket - allerede! Kjenner kun svake små bevegelser ennå, men det blir jo svært så spennende å se hvordan det blir utover i svangerskapet dersom aktivitetsnivået skal være såpass høyt! [:D][:D] Det sies jo at det i mange tilfelle gjenspeiles i hvor aktivt barnet blir etter fødselen også så antar at det blir turbotempo da iallefall...he, he.. [:D]

Hei! Jeg tror jeg har kjent liv i ca 2 uker nå[:D]. I begynnelsen var de litt svake, og jeg kjente de kun når jeg lå på ryggen. Men forrige lørdag var vi i en vielse, og da var det voldsomt hvor h*n bevegde seg[:D]. Og siden da har jeg kjent noe hver dag. Det er nesten som en liten fiskehale som dulter på andre siden. Skikkeli gøy!! Jeg er jo kilen fra før av, så jeg syns det kiler på innsiden når babyen beveger seg. Noen ganger så jeg må klø på det stedet jeg kjente h*n "sparka".

Ellers er jeg i fin form. Men kjenner det er litt tyngere å jobbe..

Back
Topp