Kjent liv enda??

~StRaToS~

Forumet er livet
Jeg har kjent det de siste 4 dagene[:)]
Vet at jeg kjenner liv ganske tidlig. Kjente liv i uke 14 med 1.mannen.
Kjente liv i uke 10+5 med 2.mannen. De sier at man skal kunne kjenne liv tidligere for hvert svangerskap.
Da jeg fortalte vennene mine at jeg har kjent livi uke 10+5 med 2.manenn så trodde noen fint lite på meg[8|] MEN da han ble født så ble han født med knute på navlestrenger. Jm sa da at lillemann hadde vært svært aktiv i de tre første månedene av svangerskapet (fram til ca 12. uke). Først da hadde jeg "bevis"[8D]
Har hørt om flere som har kjent liv så tidlig, men har og hørt om mange som ikke
kjenner liv før nærmere uke 18-20.
Og jeg vet forskjellen på bobler, tarmbevegelser og muskelbevegelser, så jeg er ikke i tvil[:)]

Har dere kjent noe til gullet??[:)]

Ååå, du er heldig! Jeg trodde KANSKJE det var noe idag, men jeg aner ikke om det var det, så da telles det ikke. Så jeg har fortsatt til gode å få et skikkelig spark[:)]

Jeg har faktisk lurt på om jeg har kjent noe, men har slått det fra meg fordi jeg trodde det var for tidelig..
Kjente det ikke før etter laaaang tid sist..

ORIGINAL: Frøken S

Ååå, du er heldig! Jeg trodde KANSKJE det var noe idag, men jeg aner ikke om det var det, så da telles det ikke. Så jeg har fortsatt til gode å få et skikkelig spark[:)]

Tror det er noen uker til noen av oss kjenner et skikkelig spark[:D]
Dette er mere som små bevegelser som kommer brått på. Kommer gjerne 2-3
bevegelser på kort tid.

ORIGINAL: Leyah

Hva kjenner du ? Som spark ?

Nei, nei, langt i fra[:)]
se svaret mitt hakket opp[:)]

tror ikke det nei... [:)]

tror forresten ikke jeg tør å kjenne etter på noen uker ennå heller[8D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

bevegelser på kort tid
.

Det er nettop det jeg føler og, men det kan ikke være mulig tenker jeg...må jo være luftbobler istedet....

Dere er så heldige jenter gleder meg så utrolig mye til jeg kan begynne og kjene etter også..

ORIGINAL: jealie28

bevegelser på kort tid
.

Det er nettop det jeg føler og, men det kan ikke være mulig tenker jeg...må jo være luftbobler istedet....

Luftbobler kommer raskt, men gradvis (hos meg hvertfall). Akkurat som om den forflytter seg. Det gjør ikke bevegelsene fra babyen. De er svake, men tydlige nok til å kjenne de.

ORIGINAL: jealie28

bevegelser på kort tid
.

Luftbobler kommer raskt, men gradvis (hos meg hvertfall). Akkurat som om den forflytter seg. Det gjør ikke bevegelsene fra babyen. De er svake, men tydlige nok til å kjenne de.

Du vet kanskje bedre hva du skal kjenne etter også [:)] Får vel bare være obs på det, så kanskjekanskje kjenner jeg noe[:D]

Endelig en som faktisk kan dokumentere at man kan føle den lille tiiiidlig. For ja, jeg har følt lille jeg, merker jo kjempe forskjell på leamus, luft, eller den lille. Er ikke så ofte jeg  kjenner det, men innimellom. Utrolig morsomt synes jeg, for med lillegutt var jeg rundt uke 16 når jeg kjente litt, og ikke før uke 18 før jeg merkert skikkelig.

ORIGINAL: FruStina

Endelig en som faktisk kan dokumentere at man kan føle den lille tiiiidlig. For ja, jeg har følt lille jeg, merker jo kjempe forskjell på leamus, luft, eller den lille. Er ikke så ofte jeg  kjenner det, men innimellom. Utrolig morsomt synes jeg, for med lillegutt var jeg rundt uke 16 når jeg kjente litt, og ikke før uke 18 før jeg merkert skikkelig.

Samme her[:)]

Er ikke langt nok på vei ennå jeg, men med andremann kjente jeg liv rundt uke 12[:D] så kanskje snart

Jeg kjenner liv innimellom.. Oftest når jeg kjører bil (noe jeg gjør mye da jeg har 45 min til jobb). Skal på tidlig UL på madag, for jeg vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei. Mistenker at det er lengre enn 9 uker :)

Jeg og kjenner det som Stratos, og jeg vet forskjellen på luft/bobler og baby :)

Heldig du er da...Tror ikke jeg har kjent no spes før i uke 16 til 20...

Klarer ikke å skille mellom boblene eller luft...[:-] Med gutten så kjente jeg rundt 18-20 (husker ikke, er så mange år siden)
Med snuppa, så tja vet ikke tror jeg kjente rundt uke 16, men er usikker altså...

Selv trodde jeg kjente litt bobling for noen dager siden, men er jo fysisk umulig siden lille ikke har armer og bein[:-] Så var nok luft da ja,...[8D]

Hehehe...Gleder meg til å kjenne "sommerfulgene"...

Så heldige dere er som kjenner noe, må være fantastisk følelse[:D]

jeg kjenner ikkeno enda, og veit nesten ikke hva jeg skal kjenne etter heller, men fikk noen tips nå[;)] så skal begynne å kjenne nøyere etter...spennende!

ja jeg tror jeg har kjent noe, om kvelden når jeg legger meg på rygg i sengen kjenner jeg små bevegelser helt nede i magen
(ikke utvendig[:)]).
er akkurat som en sommerfugl som slår med vingene .....noe slikt hahaha[:D]

vanskelig og forklare

Så heldige dere er! Gleder meg sånn til å kjenne liv. Tror ikke jeg kjente noe før i uke 18 eller noe sånn sist, så jeg må nok vente en stund enda

Så gøy å kjenne liv allerede[:)]
Med førstemann kjente jeg liv rundt uke 14, så går å venter på det nå[:D]

Back
Topp