Kjent de første små dultene! <3

Såååå koselig:Heartred Fantastisk følelse! Jeg har kjent litt kiling:Heartred

Er også 14+3 idag og innbiller meg at jeg kjente noe flere ganger!! Var helt tydelig ikke likt noe jeg har kjent før [emoji3] men fikk beskjed på tidlig ultralyd at jeg har morkaken på fremsiden så skal egentlig ikke være mulig.. [emoji849] hmm

Innbilte meg at jeg kjente noe de siste dagene.. men ikke i dag. Så er ikke sikker på om det var bolla eller ei.

Jeg er 15+0 i dag, men kjenner ingenting[emoji87] er så spent! Gleder meg[emoji7]

Er også 14+3 idag og innbiller meg at jeg kjente noe flere ganger!! Var helt tydelig ikke likt noe jeg har kjent før [emoji3] men fikk beskjed på tidlig ultralyd at jeg har morkaken på fremsiden så skal egentlig ikke være mulig.. [emoji849] hmm

Sist svangerskap hadde jeg også morkaka på fremsiden, men kjente dult tidlig i uke 15 likevel. Er nok en sterk en inne hos deg <3 Mange jordmødre følger bare det som står "i boka". Er nok lillegull du kjenner!

Jeg er 14+4 og har kjent det en stund, og det blir tydeligere og tydeligere :) Deilig spesiell følelse!

Jeg har faktisk kjent mini mini dult eller noe «flapp» på en måte et par ganger <3 jeg er litt over 11 uker nå. Kjente rundt uke 12 sist.

Sist svangerskap hadde jeg også morkaka på fremsiden, men kjente dult tidlig i uke 15 likevel. Er nok en sterk en inne hos deg <3 Mange jordmødre følger bare det som står "i boka". Er nok lillegull du kjenner!

Ååå stilig da håper jeg det var mini jeg kjente ❤️

Tror jeg har kjent små"sprell" noen uker♡ gleder meg til de blir mer tydlige♡♡

Jeg har kjent litt kiling/kribling den siste uken. Er 12+4 i dag. Var på TUL i går, og kriblingen stemmer overens med plasseringen på livmoren, så jeg er ganske sikker på at det er Mini <3

Beste følelsen, kjenner jeg venter og venter på at det skal bli tydeligere spark (14+6) Selv om jeg husker fra de andre gangene at det kan være noe slitsom ethvert, spesielt når mini ønsker å være aktiv på natta

Jeg kjenner det gjerne på kveldene når jeg har lagt meg. Langt til venstre er det en gullfisk :D

Jeg ser faktisk det utenpå magen også!! :eek: så utrolig stas! :Heartred
Oi, så kult!! <3 :D
I går kjente både jeg og samboer babyen romstere inni der.. :O akkurat som ryggen eller hodet snudde rundt på en måte og samboer kjente det på utsiden når han holdt.. skikkelig kos! Og rart.. og fint.. og alt :p

Oi, så kult!! <3 :D
I går kjente både jeg og samboer babyen romstere inni der.. :O akkurat som ryggen eller hodet snudde rundt på en måte og samboer kjente det på utsiden når han holdt.. skikkelig kos! Og rart.. og fint.. og alt :p
Sambo sa det når han holdt på magen istad at han føler at han kjenner det beveger litt på seg inni der. Sa til han at ja jeg kjenner det inni magen men at det var jo altfor tidlig for han å kjenne det på utsiden nå. Men kan man virkelig det nå? Hadde vært så gøy! [emoji16]

Sambo sa det når han holdt på magen istad at han føler at han kjenner det beveger litt på seg inni der. Sa til han at ja jeg kjenner det inni magen men at det var jo altfor tidlig for han å kjenne det på utsiden nå. Men kan man virkelig det nå? Hadde vært så gøy! [emoji16]
Har ikke peiling, er jo veldig tidlig :O

Men det er jo en «appelsin» under i magen. Og når han eller jeg har holdt på den så har det rørt på seg :p altså inni «appelsinen»

Back
Topp