14+3 i dag og er ikke i tvil! Kjenner lille vennen i magen <3 Ble dratt rett tilbake til første svangerskap med gutten min <3
Flere som kjenner noe?
Flere som kjenner noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også 14+3 idag og innbiller meg at jeg kjente noe flere ganger!! Var helt tydelig ikke likt noe jeg har kjent før [emoji3] men fikk beskjed på tidlig ultralyd at jeg har morkaken på fremsiden så skal egentlig ikke være mulig.. [emoji849] hmm
Jeg er 15+0 i dag, men kjenner ingenting[emoji87] er så spent! Gleder meg[emoji7]
Sist svangerskap hadde jeg også morkaka på fremsiden, men kjente dult tidlig i uke 15 likevel. Er nok en sterk en inne hos deg <3 Mange jordmødre følger bare det som står "i boka". Er nok lillegull du kjenner!
14+3 i dag og er ikke i tvil! Kjenner lille vennen i magen <3 Ble dratt rett tilbake til første svangerskap med gutten min <3
Flere som kjenner noe?
Oi, så kult!! <3Jeg ser faktisk det utenpå magen også!! så utrolig stas!
Sambo sa det når han holdt på magen istad at han føler at han kjenner det beveger litt på seg inni der. Sa til han at ja jeg kjenner det inni magen men at det var jo altfor tidlig for han å kjenne det på utsiden nå. Men kan man virkelig det nå? Hadde vært så gøy! [emoji16]Oi, så kult!! <3
I går kjente både jeg og samboer babyen romstere inni der.. :O akkurat som ryggen eller hodet snudde rundt på en måte og samboer kjente det på utsiden når han holdt.. skikkelig kos! Og rart.. og fint.. og alt
Har ikke peiling, er jo veldig tidlig :OSambo sa det når han holdt på magen istad at han føler at han kjenner det beveger litt på seg inni der. Sa til han at ja jeg kjenner det inni magen men at det var jo altfor tidlig for han å kjenne det på utsiden nå. Men kan man virkelig det nå? Hadde vært så gøy! [emoji16]