Kjent bevegelser?

Nå er jeg sikker på at jeg har kjent klumpen flere ganger! Det er så morsomt!! Men er bare små, korte bevegelser. Gleder meg til det blir skikkelig liv der![:D]

klare man å kjenne beibien? hode f.eks? hvis man trøkke på magen?

Nei, det tror jeg nok er for tidlig å kjenne. Det er jo bare så vidt man kjenner bevegelsene.. Iallefall fra min side. Babyen ligger jo trygt og langt inne. Men har hørt at noen på slutten av sv.skapet har klart å få tak i en fot eller en arm. [:D]

Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent liv allerede..[:)] Ble "helt" (kan vel ikke være helt sikker når det er første gang???) sikker for ca 5 dager siden og det var sikkelig utrolig. Hvis jeg ligger på ryggen og holder hånda over livmoren kjenner jeg veldig små dytt mot hånda.[:D] Når dette kommer sammen med "sprekking av boble" i magen, ble jeg "sikker" på at jeg kjente lille nurket vårt..[;)] Helt utrolig deilig!! Tittet litt på nurket forrje uke og vet jo at babyen er veldig aktiv, så burde gi muligheter til å kjenne den da..[;)] Kos deg videre med å kjenne etter liv og med graviditeten, det er så spennende og morro, ikke sant?!!

Jeg har heller ikke kjent noe!

Har ikke kjent noe inni hånda, men inni magen liksom...

Ja i dag er jeg ganske sikkert på at jeg kjente liv! Har kjent noe lignende tidligere i uka, men var veldig usikker. Veldig aktiv i dag og kjente det to forskjellig steder på magen. Kiler litt... he he[:D]

Hihi! Ja, det er morsomt! Her har det vært masse liv! Satt med pc'n på fanget, og steike kor lillegullet sprellet![:D]

Jeg tror jeg kjente de første bevegelsene i går, 18+4. Sikker er jeg selvfølgelig ikke, dette er min første og jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter... Kjentes bare ut som noe jeg ikke hadde kjent før[:)] Spent på neste gang... Kanskje jeg er sikrere da [:D][:D][:D]

Back
Topp