Kjennte liv for første gang!

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Nå er jeg ikke i tvil lenger! Jeg har kjennt det flere ganger nå! En helt fantastisk følelse! Det er godt å kjenne at h*n lever inni der! Mannen har ikke kjennt noe enda, men har bare prøvd en gang. Jeg legger meg ned så ofte jeg kan (men det er jo ikke så ofte når vi har ei på 2 år) for å kjenne etter. Første gang var jeg litt i tvil. Ikke minst for det var så sent på kvelden og jeg var redd jeg hadde drømt det :P Men nå har jeg kjennt det mange ganger :D  Jeg var 15+ 3 første gang jeg kjennte liv. Forrige svangerskap kjennte jeg liv  i uke 16 tror jeg. Nå er jeg 15+5. Svake men fantastiske sparkemoticon

Så fantastisk GRATULERER med kjenning av liv får jeg si!

Hvordan kjennes det ut? Jeg har kjent noe lemus aktige kramper i noen sekunder...to ganger den siste uken..men tviler siden jeg er 1 gangsfødende...Da sier de man må være ganske langt på vei for å kjenne. Nå vet jeg ikke hva du er menKjempe gøy for deg!

Jeg vil også beskrive det som en  enkel lemus følelse. Det føltes ikke som bobble som sprikker som andre sier. Da minner det mer om fiske hale som slår :P Hehe, sikkert mange rare måter å prøve å beskrive den ubeskrivelige følelsen :) Dette er mitt andre barn, så jeg vet kanskje litt mer hva jeg skal kjenne etter.. Det er ikke så mange som får kjenne spark så tidlig. Men man vet jo egentlig ikke hvor langt man er på vei... Det er en mulighet for at jeg er lenger på vei, men det kan ikke være mye..

Cmilla skrev:
Så kosemoticon

Er lemus aktig,men synes også det kiler i magen min når jeg kjenner sparkene :)
Kjenner de nesten daglig nå og er ikke tvil om at det er den lille jeg kjenner :)

Så herlig at du kjenner liv. Jeg kjenner også noen herlige spark av og til, men det er ikke daglig enda.

Så herlig Kjenner det bobler mer og mer inni magen nå, gleder meg til jeg kjenner skikkelige spark!

Back
Topp