Hei. Jeg er nå 26 uker, og har kjent liv siden før uke 20. De siste dagene nå har jeg kjent liv, men mindre en jeg har kjent før. Hva tenker dere om dette? Er det normalt eller? Hilsen førstegangsgravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var inne på kontroll for nettopp dette... Og legen undersøkte og alt var fint og da jeg spurte hvorfor så kunne det være at han lå med ryggen til og bena innover, samt at de stadig vekk snur seg Hun sa også at de har så stor plass inni der fortsatt så derfor kan man kjenne litt mindre I tillegg så hadde jeg mk på fremsiden av magen som også kunne gjøre at jeg kjente litt mindreHei. Jeg er nå 26 uker, og har kjent liv siden før uke 20. De siste dagene nå har jeg kjent liv, men mindre en jeg har kjent før. Hva tenker dere om dette? Er det normalt eller? Hilsen førstegangsgravid
Sier meg 100% enig med denneJeg var inne på kontroll for nettopp dette... Og legen undersøkte og alt var fint og da jeg spurte hvorfor så kunne det være at han lå med ryggen til og bena innover, samt at de stadig vekk snur seg Hun sa også at de har så stor plass inni der fortsatt så derfor kan man kjenne litt mindre I tillegg så hadde jeg mk på fremsiden av magen som også kunne gjøre at jeg kjente litt mindre
Men ring føden og spør, sener flinke på å vurdere og svare! Jeg ringte fordi jeg lurte på om det var normalt og da ville de ha meg inn for en sjekk
Lå koblet til sånn dopler apparat i en time og alt var i skjønneste orden Han begynte med en gang å sparke vekk de hun jm la på magen, så det var masse liv når jeg gikk derifra
Jeg var inne på kontroll for nettopp dette... Og legen undersøkte og alt var fint og da jeg spurte hvorfor så kunne det være at han lå med ryggen til og bena innover, samt at de stadig vekk snur seg Hun sa også at de har så stor plass inni der fortsatt så derfor kan man kjenne litt mindre I tillegg så hadde jeg mk på fremsiden av magen som også kunne gjøre at jeg kjente litt mindre
Men ring føden og spør, sener flinke på å vurdere og svare! Jeg ringte fordi jeg lurte på om det var normalt og da ville de ha meg inn for en sjekk
Lå koblet til sånn dopler apparat i en time og alt var i skjønneste orden Han begynte med en gang å sparke vekk de hun jm la på magen, så det var masse liv når jeg gikk derifra
Jeg viste faktisk ikke at de hadde så god plass Før legen viste det til meg på ultralyden Masse plass Men ta en tlf og forklar de situasjonen Det tar deg gjerne inn for at du skal føle deg trygg !Var det de hyggelige jm sa til megOk-takk for svar! har tenkt den tanken selv og, men har ikke klart å slå meg til ro med at det er så god plass i magen.. Alle disse bekymringene