Kjennes ut som melkespreng!!!

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Vondt i puppa! Kjennes ut som melkespreng! Flere som har det sånn?

Hahaha!! Skjønner godt hva du mener! Har veldig ''melkespreng'' selv, og brystene har blitt mer fyll i, så jeg er såå happy! Etter å amme datteren min så har dem blitt litt tomme. Så jeg gleder meg utover svangeskapet når man får litt mer pupper :smiley-bounce012

nå vet ikke jeg hvordan melkespreng føles! men jeg har vertfall sinnsykt vondt i puppene :/
Sambo får så og si ikke lov å ta på de :P hehe..

ja fra uke 4 til 6 har de vært kjempe ømme men det er vel melkekjærtlene som klargjøres:-)
Dettw blir vårt første barn så det er rart å kjenne på alt som skjer i kroppen.. merker tydlig denne uken at jeg er mer andpusten... det gjør det tungt å trene merker jeg :-\

kjenner til det. blir ikke så mye kos i det området om dagen.

Mine er ikke ømme og vonde hele tiden, men kjennes altså til tider som om de er melkespreng i dem... Er vel kjertlene som gjør seg klare til å amme igjen ja ;)

Kjenner det ikke så mye hittil, bare merker at jeg plutselig får splittpupp og lettere pustebesvær av bh'en. Min kjære syns det er stas da. :p

Hehe japp, her ser det ut som jeg har fått silikon i tatti :p etter to svangerskap med amming så er de blitt tomme, og nå oser de selvtillit og strutter :p

Sendt fra app'en :)

Hahaha!! Skjønner godt hva du mener! Har veldig ''melkespreng'' selv, og brystene har blitt mer fyll i, så jeg er såå happy! Etter å amme datteren min så har dem blitt litt tomme. Så jeg gleder meg utover svangeskapet når man får litt mer pupper :smiley-bounce012

Samme her:D endelig en antydning til pupper igjen!

Jepp vonde ømme pupper som sprenger !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Og som de to andre svangerskapene er jeg allerede begynt å produsere. Husker godt jordmødrene sine uttrykk da jeg kledde av meg på fødslene, melkespruten stod omtrent i veggen! Her er det omtrent 10 fulle jur av kuer med melk, i siste trimester! :p i tillegg til fulltidsamming hadde jeg frysen full i avent kopper med melk, gave fra Gud :p

Sendt fra app'en :)

Back
Topp