Kjennes ut som jeg tisser meg ut

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
wæææ hva skjer nedentil? Haha, har så sykt mye utflod i perioder at jeg ofte må sjekke at jeg ikke blør.... Why?

Sent from my iPhone

Hvor langt på vei er du?? Er det lukt i utfloden??

Er nok ganske normalt :-) men hvis det lukter kan det være greit å få det sjekket:)

Er økt utflod når man er pregga, husker det rra forrige gang. Ekkelt, denne gangen er det ikke sånn :)

Mener det stod om økt utflod rundt uke 16 i svangerskapsappen. Om det er vond lukt må lege eller jordmor kontaktes

Jeg har også mye nå. Hadde ikke så mye sist når jeg var kommet såppas langt. Er nok helt normalt, så lenge det ikke lukter vondt ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her også, hvit farge. Men vet at så lenge det ikke lukter er det helt normalt. Er helt avhengig av truseinnlegg da. Synes de aller aller minste til tena lady er de beste. Merker de nesten ikke og de er ikke så papiraktige som mange andre. De kan også fint brukes på string, bare å brette de litt rundt :)

Har det samme, kun hvit og ikke lukt, men tenkte jeg skulle ta det opp med jordmora neste gang..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt vanlig, hadde det sist, har det nå, virker som det skjer fra 2.trim og utover for min del. Har trodd jeg tisser på meg flere ganger, irriterende og ufresht :o

Godt å høre at det ikke bare er meg! Har aldri i mitt liv hatt bruk for truseinnlegg før, men nå er jeg avhengig. Ekkelt :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp