Kjennes som om de verste ubehagelighetene er på vei over... :)

JuniSpire

Glad i forumet
Forrige uke syntes jeg sååå synd på meg selv... konstant kvalm.. sliten... trøtt... vondt i hodet... og bare vondt i kroppen... OG en 2,5 åring som hadde feber og liten matlyst...

Jeg var hjemme med sykt barn.. men måtte ringe på hjelp fra våre foreldre samtlige dager før lunsj... hadde ikke sjans...

Og allierte meg med at mamma og pappa kom på besøk og overnattet i helgen siden mannen skulle være borte hele dager både lørdag og søndag... men i helgen følte jeg at det snudde litt...

Fortsatt er alt av det jeg prater om over her.. men jeg føler det er i en mindre skala... og jeg føler jeg kan meste igjen denne uka... <3 Veldig deilig følelse...

Er snart 9 uker... og i går klarte jeg både å lage middag, SPISE middag ( har jeg jo ikke klart på flere uker) og leke litt med lillegutt... LYKKE :)

Her er også ting blitt mye bedre de siste dagene :)

Hørtes deilig ut. Håper jeg kommer dit snart. Er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 8+2 i dag
Den uka var desidert verst hos meg, trodde jeg skulle dø :p 9+0 våkna jeg og fantes ikke kvalm. Vært småuggen igjen siste dagene, men ikke i nærheten av hvordan jeg var forrige uke.

Den uka var desidert verst hos meg, trodde jeg skulle dø :p 9+0 våkna jeg og fantes ikke kvalm. Vært småuggen igjen siste dagene, men ikke i nærheten av hvordan jeg var forrige uke.

Da håper jeg det blir bedre her også ;) med første kastet jeg opp fra start til slutt! "Bank i bordet " ingen oppkast enda

Samme her.. uka som har gått var helt pyton... forsto nesten ikke hvordan jeg skulle overleve... litt tung i hodet nå... men bedre det enn hva som har vært...

Med termin 30 juni så er ikke mine kommet i gang enda.
5 uker i morgen :-P Husker med friskt minne at uke 7-8 da kom det kastet på meg og varte til uke 39.
Da kom ungen.

Så rart! Jeg er 9 uker idag og har også følt meg myye bedre siden nå I helga <3 for en lykke!!! Tre heftige uker med mye styr for å få det til å fungere med en liten som kun går deltid i bhg, men nå virker det som det letter:)

Og forresten litt godt å høre at flere merker symptomene letter litt- tenker av og til det er litt skummelt å ikke kjenne så godt at man er gravid. Men er nok normalt da:)

Back
Topp