Kjennes som magen skal revne...

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
...hver eneste gang jeg nyser, flytter på meg brått osv.

Flere som sliter med det samme? Er så vondt at jeg gikk i knestående på parkeringsplassen ved bhg sist jeg leverte...

Javist! Jeg gaper til noen ganger! Samboeren min tror jo noe er galt! Men er jo så dødla vondt! Kan ikke huske det var slik sist. Hadde trodd det skulle gi seg litt nå som livmoren liksom skal ha kommet litt opp av bekkenet. Men neida :(

Er helt forferdelig! Har pollen allergi attpå til, så til tider får eg skikkelige nysebyer
Kvir meg like mye hver gang eg kjenner eg må nyse :/ skjedd noen ganger mens eg kjører. Det er ikke gøy...

Javist! Jeg gaper til noen ganger! Samboeren min tror jo noe er galt! Men er jo så dødla vondt! Kan ikke huske det var slik sist. Hadde trodd det skulle gi seg litt nå som livmoren liksom skal ha kommet litt opp av bekkenet. Men neida :(
Nei, jeg husker heller ikke at det var like grusomt sist! Kanskje det blir verre etter første graviditet?

Er helt forferdelig! Har pollen allergi attpå til, så til tider får eg skikkelige nysebyer
Kvir meg like mye hver gang eg kjenner eg må nyse :/ skjedd noen ganger mens eg kjører. Det er ikke gøy...
:( Oi, det høres jo ikke noe særlig ut :(

Jeg hadde det sånn med første, ikke denne gangen.

Back
Topp