Kjennes som jeg må tisse hele tida.

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
I dag våkna jeg av at jeg måtte tisse, men følelsen forsvant ikke av å gå på do, og er like mye til stede nå etter en halvtime. Veldig merkelig følelse. Noen som har opplevd noe lignende?
 
Får du tømt blæra skikkelig? Jeg kan i perioder gå ofte på do, men det er om babyen sparker på blæra.
 
Sjekk deg for urinveisinfeksjon også. Det er jo ofte en slik følelse, om du ikke skal på kontroll snart så hadde eg levert inn en prøve bare for å sjekke. Så du ikke går rundt med en infeksjon.
 
I dag våkna jeg av at jeg måtte tisse, men følelsen forsvant ikke av å gå på do, og er like mye til stede nå etter en halvtime. Veldig merkelig følelse. Noen som har opplevd noe lignende?

Har hatt det slik over flere dager i mange perioder til nå. Sjekket for uvi 6 ganger! :laughing002
Meen, det er bare baby som ligger så langt nede som det over hodet er mulig.
Sist ultralyd så kunne vi se at bena kom snikende nedover og små tær som begynte å slå seg løs på blæra.
Hun i magen er temmelig avslørt:smiley-angelic006

Det er helt forferdelig følelse når det er en konstant følelse av å måtte tisse, det opptar mye av dagene mine når det først blir slik.
Som nevnt tidligere, sjekk også for uvi, kan være:)
 
Får du tømt blæra skikkelig? Jeg kan i perioder gå ofte på do, men det er om babyen sparker på blæra.
Kjente ikke noe spark i forkant, men svei litt da jeg tissa i stad, og det har vel knapt skjedd siden utallige runder blærekatarr i barndommen, så bør sikkert ta en tlf til fastlegen og be dem sjekke en urinprøve :/
 
Kjente ikke noe spark i forkant, men svei litt da jeg tissa i stad, og det har vel knapt skjedd siden utallige runder blærekatarr i barndommen, så bør sikkert ta en tlf til fastlegen og be dem sjekke en urinprøve :/
Høres nesten ut som en uvi da ja :( Du får ringe med en gang og få levert en prøve. Lykke til :)
 
Sjekk deg for urinveisinfeksjon også. Det er jo ofte en slik følelse, om du ikke skal på kontroll snart så hadde eg levert inn en prøve bare for å sjekke. Så du ikke går rundt med en infeksjon.
Var til jordmor på mandag, så er leeeenge til neste kontroll. Ringer fastlegen og ber om en sjekk. Må bare prøve å la være å gå på do lenge nok til å få samla opp en urinprøve :hilarious:
 
Har hatt det slik over flere dager i mange perioder til nå. Sjekket for uvi 6 ganger! :laughing002
Meen, det er bare baby som ligger så langt nede som det over hodet er mulig.
Sist ultralyd så kunne vi se at bena kom snikende nedover og små tær som begynte å slå seg løs på blæra.
Hun i magen er temmelig avslørt:smiley-angelic006

Det er helt forferdelig følelse når det er en konstant følelse av å måtte tisse, det opptar mye av dagene mine når det først blir slik.
Som nevnt tidligere, sjekk også for uvi, kan være:)
Høres fryktelig slitsomt ut å ha det sånn hele tida :(
 
Høres ut som UVI for meg. De fleste legekontor kan man bare svippe innom med en urinprøve.
 
Høres ut som UVI for meg. De fleste legekontor kan man bare svippe innom med en urinprøve.
Fått ringt fastlegen nå. De ville ha meg inn til lege i samme slengen også, så da blir det full sjekk.
 
Fått ringt fastlegen nå. De ville ha meg inn til lege i samme slengen også, så da blir det full sjekk.
Så bra at du tas på alvor :)
Jeg hadde UVI sist svangerskap, fikk da først en type antibiotika, men måtte bytte type pga. typen infeksjon. Men ble raskt bra.

Er visst viktig å følge med i svangerskap.
 
Var visst litt utslag på urinprøven, så den sendes til dyrking, og jeg starter opp med behandling. Greit jeg tok kontakt med legen da. Takk for råd om det :Heartred Aldri hatt urinveisinfeksjon i de andre svangerskapene, så ny erfaring.
 
Last edited:
Var visst litt utslag på urinprøven, så den sendes til dyrking, og jeg starter opp med behandling. Greit jeg tok kontakt med legen da. Takk fot råd om det :Heartred Aldri hatt urinveisinfeksjon i de andre svangerskapene, så ny erfaring.
Så bra at du fikk komme inn med en gang og at det blir oppstart med behandling :) God bedring :) ❤️
 
Back
Topp