Kjennes rart ut

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men noen ganger kjennes det ut som om vannet skal gå eller noe skal falle ut nede der.
Vet at det ikke er lillegutt for han ligger med hode ned litt høyt.

Nesten sånn at jeg vil ha tisse underlag og håndkle i sofaen :D

Noen andre som føler det sånn?

Tror jeg vet hva du mener. Hvis du mener følelsen av at man må tisse selv om man egentlig ikke må det, eller kanskje ikke helt den følelsen heller, mer som at noe er litt "merkelig" i området blæren/bekkenbunnen. Jeg tror egentlig det har litt med hvordan den lille ligger :P Hos meg har han ligget i hodeleie ganske lenge nå tror jeg, men kjenner likevel at han flytter litt på liggemåten innimellom. Vet ikke om det kan være en arm eller fot som strekkes på en litt ugunstig måte jeg :P Heheh :)

Tror jeg vet hva du mener. Hvis du mener følelsen av at man må tisse selv om man egentlig ikke må det, eller kanskje ikke helt den følelsen heller, mer som at noe er litt "merkelig" i området blæren/bekkenbunnen. Jeg tror egentlig det har litt med hvordan den lille ligger :P Hos meg har han ligget i hodeleie ganske lenge nå tror jeg, men kjenner likevel at han flytter litt på liggemåten innimellom. Vet ikke om det kan være en arm eller fot som strekkes på en litt ugunstig måte jeg :P Heheh :)
Tja ikke blæren, mer bekkenbunn.
Men kjennes nesten ut som vannblære for eksempel som er på vei ut

Tja ikke blæren, mer bekkenbunn.
Men kjennes nesten ut som vannblære for eksempel som er på vei ut

Ah, syns ikke det er så lett å kjenne forskjell på ting nedi den regionen jeg :P Hahah xP (Og så er jeg sinnsykt dårlig på å forklare slike ting av og til, spesielt nå om dagen når jeg er så svimete og trøtt at jeg sliter med å huske hva jeg skulle si for 2 minutter siden liksom :P ) Heheh..

Back
Topp