Kjennes fullt ut...

LuringNr3

Gift med forumet
Ja, i magen :P
Når jeg ligger nå, så kjenner jeg at det er skikkelig ubehagelig, da alt presses oppover! Det samme når jeg sitter på jobb. Nesten litt så jeg har lyst til å kaste opp for å "tømme meg" :P Kjennes ut som jeg har noe oppi halsen til enhver tid :S

Høres ikke nooooe deilig ut! De begynner jo å bli store disse vidunderene våre <3 Og større skal de bli! haha huff! :P

Ja, i magen :p
Når jeg ligger nå, så kjenner jeg at det er skikkelig ubehagelig, da alt presses oppover! Det samme når jeg sitter på jobb. Nesten litt så jeg har lyst til å kaste opp for å "tømme meg" :p Kjennes ut som jeg har noe oppi halsen til enhver tid :S

Ja, jeg føler meg som en sprengt gris i dag. Skjønner ingenting om jeg ikke får strekkmerker :D :P Føles ut som jeg er stappmett, men i HELE magen, HELE tida :P

Jeg føler meg også skikkelig stappa. Kan ikke skjønne at hun har det nå greit inni der. Uansett hva hun gjør så hopper magen rundt å man ser det skikkelig godt utenpå. Har også følelsen at det er så fult med helt opp til halsen. Begynner å bli klar for å få ho ut her snart :)

Back
Topp