Kjennes de første bevegelsene slik ut?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Tror kanskje jeg har kjent de første bevegelsene fra lillegull! På lørdag kveld hadde vi lagt oss, og da kjente jeg en slags kiling fra innsiden av magen, men klarte ikke helt å bestemme meg for om det kilte eller var ubehagelig. Fikk liksom lyst til å klø meg på innsiden av magen! Og på dagen i går kjente jeg det samme igjen, og i dag har jeg kjent dette hele 3 ganger! Er det bare livmoren som vokser, eller kan det være den lille som lager denne følelsen? Utrolig merkelig ihvertfall, aldri kjent noe slikt før ;P
 
Ja. Jeg kjente sønnen vår i uke 15 første gang. Da var det som en kriblende følelse. Noen forklarer det som at en liten fiskehale slår, og det synes jeg er en god forklaring på hvordan jeg følte det. Jeg har kjent dette et par-tre ganger med den lille i magen nå også enda jeg bare er 12-13 uker. Jeg kjente med en gang igjen den følelsen. =) De små danser rundt i livmora. Er det ikke hærlig? <3
 
Jo, det kan kanskje sammenlignes litt med en fiskehale! Vanskelig å beskrive det egentlig syns jeg, hehe. Men jeg smiler hver gang jeg kjenner det nå, og føler meg ganske så sikker på at det er den lille! Blir nok enda morsommere når jeg kan være 100% sikker på at det er han/henne jeg kjenner! :D
 
jeg også kjenner noe lignende, har lurt på om det var den lille :) blir vell enklere å kjenne etterhvert :) gleder meg sånn til å kjenne masse liv inni der :) 
 

Jeg kjennte også kiling i magen for noen dager siden. Var litt i tvil først om det var den lille som sprellde rundt. =)

Er ikke i tvil lengre her er det masse aktivitet. En fantastisk føelse som ikke kan beskrives.

Gleder meg til å kjenne den sparke. =)

 
Det tro jeg er den lille ja!
sånn følese er nøyaktig sånn jeg har hatt de med begge mine to!
så herlig da. kos deg med bevegelsene :)
 
jeg er ganske sikker på at nå kjenner jeg babyen. Jeg kjenner h'n snur seg, for det kommer sånn press opp av magen. Sånn kjentes det ut med Emilie også, så det er velkjent. Men kjente langt ifra så tidlig. Men er jo 15 uker på vei om 2 dager da... Kanskje ikke så rart likevel.... 

M
 
Høres ut som om det er mini'en din ja ;D
Jeg kjente førstemann i uke 15...kjennes ut som en liten sommerfugl der inne ;)
 
Kjente ho første når jeg var 16 uker. Ellers hr jeg kjent i uke 12 , ikke vær dag jeg kjenner, men vet at h*n er der, akkurat som noen dytter meg i sidene på livmora.
 
ja,det er nok de første bevegelser som kjennes,føles betryggende å kjenne den fiskehalen som slår fordi jeg har i alle 3 svangerskapene vært ekstrem kvalm,så når kvalmen forsvant for ca.en uke siden så ble jeg engstelig... så føles det godt å vite at den lille har d bra.
 
Back
Topp