Kjenner Spark......

Dorothy_1

Gift med forumet
Nå har Jeg kjent spark I noen dager[:D]
Helt nederst I magen, Kjempesmå rykk, Vanskelig og forklare[:D]
Har kjent det mest etter og har drukket eller spist.....
Ah det er godt og kjenne det..... [:D][:D]

Ååååå som jeg gleder meg til og komme så langt at jeg kjenner spark :)

Har også kjent spark en liten stund nå, men ikke s lenge. det er kjempe deilig, og så morro!!

Som så med deg, så kjenner jeg mest spark etter jeg har spist eller drukket noe ;o).

[:D]Så hyggelig!! Gleder meg sinnsykt til jeg kan kjenne noe - og nå begynner det sakte men sikkert å nærme seg!

Så kos!!! Gratulerer... er så deilig når man endelig kjenner noe liv fra disse små [:D]

Så gøy da! 

hvordan kjennes det ut som egentlig? luft bobler eller hva skal jeg kalle det.. jeg er i uke 19, ikke kjent noe enda....

noen sier det kjennes ut som luft bobbler,di sparke jeg kjenner nå kjennes ikke slik ut for meg.men jeg har kjent "luft bobbler"også[8|]vanskelig å si.

Man kjenner det helt nederst I magen den første tiden sah legen til meg, Og det stemmer.
Det kjennes ut som kjempe små rykk, Man vet det når man kjenner det..... [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

Man kjenner det helt nederst I magen den første tiden sah legen til meg, Og det stemmer.
Det kjennes ut som kjempe små rykk, Man vet det når man kjenner det..... [:D]

slik kjenner jeg det også...mest helt nederst i magen men av og til kommer det noen kjempe spark lengre oppe og i siden[:D]men ikke så titt som di andre.

Det kjentes ut som "leamus" synes jeg! En muskel man ikke har kontroll på....

Kjente babyen sparka i dag, holdt på magen akkurat da og kjente bevegelsen.. det var så moro[:D]

Ja,det er sant. Har kjent det flere ganger.. Tror det er lettere for oss å kjenne, for vi "vet når det sparker". For når jeg ber kjæresten kjenne ler han bare.. Han kjenner ingenting annet enn pulsen min... [:)]

Back
Topp