kjenner spark..

Ida185

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som kan kjenne spark eller bevegelser allerede? Jeg er 13 uker på vei, og har begynt å kjenne spark. Det er ingen tvil om at det er det jeg kjenner.. er små rykk i magen, 2-3 på rad veldig ofte om dagen nå. Kjenner at det ikke er bevegelser fra tarmene eller magen ellers. Kan til og med kjenne de utenpå magen. Vet at det er litt tidlig, men har også hørt at flergangsfødende kan kjenne det så tidlig. Det er hvertall veldig morro å kjenne på!

Så heldig du er!!!!

Jeg kjente det i 14.uke forrige gang. Og håper veldig på at det samme skjer denne gangen, men gjerne før også :) *Gleder meg*

Heldiggris

Ikke kjent noe nei, men får håpe jeg kjenner det tidligere denne gangen:)
Koseli da:)

Kjente det i uke 12 sist, så mye mulig det :-) Koselig,god følelse...

Jeg føler jeg har kjent noe. Sånne små bobler som sprekker på en måte. Men aner egentlig ikke, fordi jeg kjente ikke slikt sist.

Hadde morkaken på fremsiden sist, og kjente ikke spark før i uke 23/25. Og det første sparket jeg kjente da var så sterkt at det var ikke tvil, hele magen hoppet, og jeg så foten. Men denne gangen er morkaken bak, så gleder meg til å vite med sikkerhet at det er små spark :)

Jeg vet ikke om det er spark eller kramper jeg kjenner, jeg kjenner i allefall noe der nede hvis jeg dytter på magen eller hvis jeg bruker kroppen.. Følels ut som små bitte bitte små mensen kramper, snakka med legen om det, han mener det kan være kramper, eller livmora som strekker seg litt. Men jeg håper det er spark da =)

Så herlig! Gleder meg veldig til å kunne kjenne liv :) Er 10+2uker i dag og venter spent på å etterhvert kunne kjenner bevegelser :)

ååå! Så koselig! Det er en herlig følelse det! :D Gleder meg til jeg kjenner spark!
Mener å huske det var rundt uke 14 sist...:)

Så deilig. Nei jeg tror ikke jeg har kjent noe,jeg synes jeg har kjent noen boblelignende følelser der nede et par ganger. Men jeg hukser med eldstemann at når jeg hadde handa på magen og bøyde meg frem sånn at hånda kom i klem så kjente jeg spark veldig tidlig

så spennende! jeg kjente liv i uke 11-12 med 3.mann, så det er absolutt mulig!

Så herlig da!! Jeg har kjent det to ganger så langt. Første gangen var jeg 11+0 og sist igår 11+5. Kjenner det nede i lyskeområdet. Litt uvirkelig egentlig, men jeg er temmelig sikker på at det er spark. Forrige gang kjente jeg ikke noe før i uke 17, men da kjente mannen det på utsiden også. Så jeg hadde vel trolig kjent det tidligere også, uten å helt klare å tro på at det var spark.

Har ikke kjent noe enda jeg, men er spent på når det kommer.
Alle sier jo man kjenner det tidligere andre svangerskap, men så langt nada :) Men forventer ikke å kjenne noe på en god stund enda.

Jeg synes også jeg har kjent noe de siste ukene. En boble-følelse helt nede mot underlivet. Særlig hvis jeg bøyer meg frem og retter meg opp igjen. Da kjenner jeg noe. Spesielt på kvelden. Legen mente det kunne være babyen selv om jeg synes det virker tidlig. Blir mer og mer spennende fremover :)

så morsomt å høre at det er flere som kjenner noe tidlig. Sist gang kjente jeg ikke spark før jeg var 22 uker på vei, da lå morkaka som en pute i mellom. Så er litt morsomt at jeg kjenner noe så tidlig nå.

Jeg har kjent liv,mye liv,i en uke nå. Er 12 uker på vei nå på tirsdag. :) Kjempe god følelse å få kjenne på at der faktisk er noe der. :)

oi! Så tidlig! Kjente spark først i uke 18 forje gang, sambo kunne kjenne i uke 21 :)

Jeg kjenner litt bevegelser innimellom, gleder meg til det blir sterkere 

Back
Topp