Kjenner spark på utsiden! :-D

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Ligger i senga med hånden på magen, og kjenner spark, dult og romsteringer der inne :-D

Trodde det var det jeg kjente når jeg lå på sofaen til bestemor og så tv tidligere i kveld, men var litt usikker. Nå når jeg gikk og la meg er det ingen tvil :-D

(Samboer ligger såklart og snorker, så får ikke vist han :-/)

åååå så koselig :)
vekk han :p Hehe nei da, men typisk ;)

Kjenner ikke på utsiden enda..... Tror jeg gjorde det sist på denne tiden, men veier jo 8 kilo mer :P

Det er så gøy og kjenne utvendig !!! Har gjort det selv noen uker,helt fantastisk!! :-)

Det gjør jeg å!! :) så koselig :) pappan her fikk også kjenne, det er jammen stas :) kjente det første gang nå tidlig i uka (18 uker) :)

Jeg kjenner også på utsiden :)
Masse liv og romstering her.. Må nesten stoppe opp med ting jeg driver med innimellom :P
Pappa'n har også kjent :) synes det var veeeldig stas :D

Bli mer og mer aktivitet jo mer man gjør selv som krever tøy og bøy her. Husvask ghør susen. Kjempe morsomt!

Jeg kjenner også på utsiden :)
Masse liv og romstering her.. Må nesten stoppe opp med ting jeg driver med innimellom :p
Pappa'n har også kjent :) synes det var veeeldig stas :D
Så heldig at han har kjent :D her blir enten den lille stille når han kommer med hånda, ellers er han ikke til stede da det er turn i magen..

Kjenner ikke på utsiden her enda heller.. (17+5 uker)
Kjenner litt på innsiden da, men ikke sånn veldig tydelig enda :p
Kommer vel tidsnok tenker jeg :)

Så koselig :) her kjenner jeg så vidt noen små dult, ikke kjent noe på utsiden enda. Blir så godt når man kjenner liv hver dag :D

Det er så herlig! Jeg har også kjent det på utsiden, men det var ikke så tidlig sist :)

Back
Topp