Kjenner spark allerede

Safir91

Flørter med forumet
Har morkaken foran, så skjønner ikke helt hvordan jeg kan kjenne så tydelige spark så tidlig. Sparker mest nedover. Eller mer som dytt enn spark, men veldig tydelig. Flere? Er 20+5. :) Lurer på om noe av det kan være tarmbevegelser for det kan kjennes så sinnsykt likt ut :hilarious: Er andregangs.

Andre gang med morkaken foran og har kjent bevegelse før uke 20 begge gangene.

Har også morkaka forran og har kjent liv ei god stund allerede :) er mindre tydelige spark og mer diverse bevegelser her og, men ingen tvil.

Ja, kjent omtrent daglig siden fredag 18. august :excited001 20+5 idag:smug: morkake bak, førstegangs.

Last edited:
Så koselig med bevegelser! Jeg har også morkaka foran og kjenner daglig liv nå. Er 19 uker på vei og kjente de første sporadiske bevegelsene for noen uker siden (det er først den siste uka de har blitt daglige). Bevegelsene er myye svakere og mer indirekte enn da jeg hadde morkaka bak. Jeg er tredjegangs, så er nok derfor jeg kjente liv «tidlig», fordi jeg kjenner igjen bevegelsene fra tidligere svangerskap. For dere som er førstegangs og ikke kjenner liv enda, er jo det også helt normalt. :)

Jeg har vært litt i tvil, flere uker nå. Begynt å bli litt stresset til og med. Har ikke kjent så mye de siste par ukene (og har vært syk). Men! I dag lå jeg på sofaen etter jobb og det slo ned et lyn ganske nærme, med helt vanvittig tordenbråk. Et par sekunder senere reagerte den lille i magen veldig tydelig :dance018Jeg er 18+3

Har også morkaka forran og har kjent liv ei god stund allerede :) er mindre tydelige spark og mer diverse bevegelser her og, men ingen tvil.
Veldig fint å kjenne. Syns bevegelsene jeg kjenner er ganske likt sparking som senere i svangerskapet, bare mye svakere så klart.

Så koselig med bevegelser! Jeg har også morkaka foran og kjenner daglig liv nå. Er 19 uker på vei og kjente de første sporadiske bevegelsene for noen uker siden (det er først den siste uka de har blitt daglige). Bevegelsene er myye svakere og mer indirekte enn da jeg hadde morkaka bak. Jeg er tredjegangs, så er nok derfor jeg kjente liv «tidlig», fordi jeg kjenner igjen bevegelsene fra tidligere svangerskap. For dere som er førstegangs og ikke kjenner liv enda, er jo det også helt normalt. :)
Morsomt! De har vært daglige her også. Var en kveld han holdte på så mye at jeg måtte nesten tekste samboer hehe.

21+3 idag og har kjent spark på innsiden i snart 4 uker og utsiden i 2uker. Er nr 3 og har placenta + biplacenta bak så hun ligger temmelig langt frem

Kjent liv i rett under 2 uker nå, er 22+0 i dag. I kveld har mini vært veldig aktiv og jeg har fått kjent spark på utsiden :Heartred

Samboer fikk endelig kjenne utenpå han også for litt siden. Babyen har vært veldig aktiv lenge og jeg har kjent det utenpå en stund, men har ikke timet seg slik at samboer fikk kjenne før nylig. :)

Back
Topp