kjenner så lite liv....

Lillemumma*KL

Forumet er livet
i dag har j nesten ikke kjent at babyen har beveget seg... har kjent pittelitt ett par ganger... han pleier ikke være så rolig.... hvorfor er han d da...?
Kan d være at de har så rolige dager? kansje han ligger å sparker mot ryggraden min?
Noen fler som har opplevd d? kjenner jo at magen min blir hard av ogtil på visse steder, d tyder vel egentlig på at hn beveger seg?!

Hadde det sånn for noen uker siden. Fortalte om det hos jrodmor da jeg var der neste gang, hun sa at hvis det skjedde igjen måtte jeg kontakte henne eller føden! De tar sånt alvorlig.
Så hvis du fortsatt kjenner lite bør du ringe føden for sikkerhets skyld. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til.

i dag er d masse liv igjen, heldigvis.

Når jeg er i bevegelse, så kan bebisen vare helt rolig, men når jeg legger meg ned på sofaen så begynner hun.. Jeg kan ha sånne rolige dager, hvis jeg hadde tatt kontakt alle de gangene hun hadde vært for rolig over en lengre tid, tror jeg måtte tilbringe hele svangerskapet på sykehuset nesten[:D][:D].. Men der er du som bestemmer om å ringe til føden eller la det være..

Jeg tror jeg ville oppsøkt jordmor.
Det er nok lite sannsynlig at det er noe farlig men hvis du stryker og "trykker" på magen for å "vekke" barnet og det ikke gir noe mer fart, ring jordmor.
Bare for sikkerhetsskyld.

Back
Topp