Kjenner på misunnelsen

Babyglede

Elsker forumet
på alle dekan som har klart både seng, stelleområde og ikkje minst vaska babykle... :) 36 veker idag. Huset mangler fortsatt vatn og strøm, leiligheta er igrunnen berre fullt av nedpakka esker, babyklærna ligg uvaska hos svigermor, senga står umontert hos svigermor, stellekommoden er faktisk i huset (men stellematta er i leiligheta)... Sofaen er klar, berre i feil hus, for den står hos mine foreldre og mannen har eg så vidt sett sida januar... Veit ikkje ka som var mest fortvilande; at vannlekkasjen ødela så og sei heile huset, eller at rørleggeren faktisk var bestilt for å fjerne røret som sprakk...

Dagens klagesang... :)
Og ja, ikkje et pizza med ketchup på mens du skriv klagesang.... Tralala sofa full i ketchup!!! Og god helg!! ;)

Da hadde jeg vært stressa!!! Men alt ordner seg tenker jeg:) det vil gå bra! Ikke verdens undergang heller;) prøv å holde mote oppe! vi mistet alt vi hadde i husbrann i fjor så jeg er blitt veldig avslappet og setter pris på det å ha eg hjem igjen,selv om vi også har nettopp fått bad, levde uten strøm,kjøkken osv første 4 mnd i nykjøpt hus. Vi mangler så mye enda, men babyen vil få det bra fordi tenker jeg. Ting ordner seg,det viktigste er at man har har hverandre har jeg funnet ut:) tenk på det lille mirakelet som snart kommer<3 det gjør jeg.

Da hadde jeg vært stressa!!! Men alt ordner seg tenker jeg:) det vil gå bra! Ikke verdens undergang heller;) prøv å holde mote oppe! vi mistet alt vi hadde i husbrann i fjor så jeg er blitt veldig avslappet og setter pris på det å ha eg hjem igjen,selv om vi også har nettopp fått bad, levde uten strøm,kjøkken osv første 4 mnd i nykjøpt hus. Vi mangler så mye enda, men babyen vil få det bra fordi tenker jeg. Ting ordner seg,det viktigste er at man har har hverandre har jeg funnet ut:) tenk på det lille mirakelet som snart kommer<3 det gjør jeg.

Takk :) Hjalp å høre, spesielt når du har mistet så mykje sjølv. :) Håper alt går bra der!! :)

Takk :) Hjalp å høre, spesielt når du har mistet så mykje sjølv. :) Håper alt går bra der!! :)
håper du får muligheten til å ordne litt før den lille kommer, kanskje du kunne fått hentet babytøyet? Om du ikke får vasket det er det koselig å se påfor man gleder seg enda mere:) Håper det går litt fortgang i ting, og at babyen holder seg inne i magehuset lenge;) her er det riving på gang av dorommet og kaos i huset:p ikke ar vi alt av møbler og utstyr heller,men kjøkken og stue er ferdig og soverommet har ei seng:p så vi har kommet lengre på vei enn dere,men vet hvordan du har det nå. sender en stor klem!!:)

Back
Topp