Kjenner mindre liv?

Lykkelitenkommertilverden

Flørter med forumet
De siste dagene merker jeg at minsten har mindre plass i magen, før kunne jeg kjenne han støtt og stadig i løpet av en dag. Er 30+3 idag, og igår kjente jeg han på morgenen, en gang midt på dagen, og litt igjen på kvelden.. kjent han så vidt det er på morgenen idag. Føler liksom sparkene jeg fikk før var kraftigere, men kan det ha med plassen hans å gjøre? Inatt hadde jeg så fælt mareritt og, om at jeg mistet han.. samtidig sier de jo at de på denne tiden får et søvnmønster, og trangere om plassen.. fler som merker forskjell? :sorry:

De siste dagene merker jeg at minsten har mindre plass i magen, før kunne jeg kjenne han støtt og stadig i løpet av en dag. Er 30+3 idag, og igår kjente jeg han på morgenen, en gang midt på dagen, og litt igjen på kvelden.. kjent han så vidt det er på morgenen idag. Føler liksom sparkene jeg fikk før var kraftigere, men kan det ha med plassen hans å gjøre? Inatt hadde jeg så fælt mareritt og, om at jeg mistet han.. samtidig sier de jo at de på denne tiden får et søvnmønster, og trangere om plassen.. fler som merker forskjell? :sorry:
Mest sannsynlig er alt helt Ok, men bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite :) og i slike sammenhenger (mindre bevegelse) skal du ringe. Så vil den kanskje ha deg inn på en sjekk også får du mest sannsynlig en bekreftelse på at alt er bra :) ring du! ❤️

Det varierer vel fra person til person, men jeg kjenner min baby hele tiden og ville reagert hvis jeg plutselig bare kjente han 3 ganger for dag. Man må kjenne på hva som er normalt for seg. Jeg er 29+5 idag. Hvis du føler at dere bør ha en sjekk så ringer du føden.:) mest sannsynlig er alt i orden, men er man usikker så lytter man til det.

Mest sannsynlig er alt helt Ok, men bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite :) og i slike sammenhenger (mindre bevegelse) skal du ringe. Så vil den kanskje ha deg inn på en sjekk også får du mest sannsynlig en bekreftelse på at alt er bra :) ring du! ❤️
Takk for svar! Jeg ringte føden nettopp. I med at jeg får mareritt om det, så må jo underbevisstheten være stresset for at det er noe, selv om jeg prøver å tenke at det sikkert er pga plass :-) føden er ringt, de var ikke bekymret, men sa de kunne ta en kontroll på meg kl 14..

Takk for svar! Jeg ringte føden nettopp. I med at jeg får mareritt om det, så må jo underbevisstheten være stresset for at det er noe, selv om jeg prøver å tenke at det sikkert er pga plass :-) føden er ringt, de var ikke bekymret, men sa de kunne ta en kontroll på meg kl 14..

Lykke til på kontroll! Alt er nok fint, men med mindre plass vil bevegelsene bli anderledes selv om det ikke skal være mindre liv. Men det er alltid lurt å sjekke en gang for mye så har du gjort ditt![emoji1] Håper du oppdaterer

Jeg var inne på ultralyd på lørdag på grunn av lite aktivitet. Kjente han mer enn det du beskriver, men veldig lite ift hva som er vanlig for meg, var da 29+4. Er en flere uker siden jeg merket søvnmønsteret, så jeg ble bekymret selv om jeg hadde en god følelse på at alt stod bra til. Man skal jo ringe om det er tydelige endringer i aktivitet/bevegelse. Viste seg at han bare har endret stilling og sparket inn mot morkaken, slik at jeg ikke kjente det. Fortsatt veldig aktiv. Nå har han nok snudd seg igjen, for nå er det tilbake til vanlig [emoji170] lykke til på kontroll!

Takk for svar! Jeg ringte føden nettopp. I med at jeg får mareritt om det, så må jo underbevisstheten være stresset for at det er noe, selv om jeg prøver å tenke at det sikkert er pga plass :) føden er ringt, de var ikke bekymret, men sa de kunne ta en kontroll på meg kl 14..

Bra at de tar deg inn. Alt er nok helt i orden, men med mareritt føles det nok godt få sjekket det ut.
Du får oppdateres oss etterpå:) Jeg har en ganske rolig frøken i magen og har slått meg til ro med det.
Kjenner godt med bevegelser hver dag, men det er ikke helt texas i magen heller:hilarious: Merker godt at bevegelsene har endret seg og kjenner ikke spark på samme måten lenger, men mer at hun flytter på seg og presser deler ut så magen beveger seg og buler. Skjønner ikke hvordan hun ligger heller så hva som stikker ut hvor er ukjent for meg:p Hun har stort sett liggi med hodet ned til nå så tror ikke jeg kjenner alt av bevegelser med beina da de går opp og inn mot ryggen noe av det.

Back
Topp