Kjenner meg ikke gravid

Spennendegreier

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Er det flere med meg som ikke kjenner seg gravid enda? :) Merker jeg blir litt småstressa over å ikke ha symptomer (minus det åpenbare at tante rød ikke er her). Hvis jeg legger godvilja til har jeg kanskje litt fyldigere pupper, men det er det.

Er 5+0/5+1 (hvorfor ikke appene viser det samme er en annen frustrasjon:p) i dag.

Har det igrunn helt likt som deg! Kan kaaanskje kjenne litt ømme brystvorter og tyngre bryst sånn av og til hvis jeg kjenner skikkelig godt etter :hilarious:
Hadde en del murringer, men lite av det de siste dagene/uka. Blir litt smånervøs, men får vel heller prøve å prise meg lykkelig for at jeg ikke har ekstrem kvalme som mange andre har :depressed:

Nå har jeg brukt opp alle testene jeg hadde også, så lurer nesten på om jeg skal bestille meg flere bare for å kunne se at jeg faktisk er gravid :bag: :hilarious:
Og kanskje en TUL om et par uker :wacky: Skal egentlig ikke ha før 12+0, men…

Det kommer nok :Heartred her kom kvalmen i uke 7, og forrige graviditet i uke 6. Prøv å nyt at du ikke er dårlig :D

Nå har jeg kikka i dagboka mi fra forrige svangerskap og det var likt da, gitt. Begynte å bli småkvalm sånn innimellom 5+4, så spennende å se hvordan det blir fremover!

Kjenner meg igjen i det du skriver! :rolleyes:
Plutselig får jeg sånne blaff av at jeg føler meg gravid, men stort sett føler jeg meg ganske vanlig! 5+0 i dag, og prøver å overbevise meg selv om å nyte det mens jeg kan!:hilarious: Men man blir usikker!

Helt enig med deg!
Selv om jeg har en del symptomer (ømme og tunge bryster, oppblåst, sulten, trøtt osv), så synes jeg det er rart at jeg var mer kvalm i starten.
Prøver å tenke at det er normalt. :Heartred

På en måte godt at vi er flere i samme båt :)

Som Sesamfrø skriver over så er nok best å bare nyte fravær av kvalme osv. Selv om det er lettere sagt enn gjort! Hehe.

Samme her! Eneste symptomet mitt er at jeg er veldig trøtt. Men i forrige svangerskap begynte jeg ikke å føle meg uggen før i uke 7 ca, så det kommer nok snart. Får bare nyte det så lenge det varer! Er 4+6 i dag :)

Her og, men så bikka eg over til veke 6.... :depressed: Gleder meg sånn til kvalmen avtar, eg er så dårlig på å takle å vera kvalm :dead:

Kjenner meg overhodet ikke gravid jeg heller....Jeg var litt morgenkvalm forrige uke, men det har ikke vært noe mer av det nå denne uken...:rolleyes: Er litt mer trøtt enn til vanlig, men ellers ikke noen spesielle gravidsymptomer. Er litt stresset for om det ikke går veien..Men har fine sterke streker på strimlene, så jeg slapper hvertfall bittelitt av med det...

Helt enig med deg!
Selv om jeg har en del symptomer (ømme og tunge bryster, oppblåst, sulten, trøtt osv), så synes jeg det er rart at jeg var mer kvalm i starten.
Prøver å tenke at det er normalt. :Heartred

Har omtrent det samme, har hatt litt kvalme også men nå er den ganske fjern. Men kjenner jo på ømme bryst, murring og trøtthet. Men ja det er fint vi er flere i samme båt

Samme her. Veldig milde symptomer. Mildere enn i uke 3. Men kan være stille før stormen. Så orker ikke å skrike høyt :hilarious: Med forrige kom den verste kvalmen i uke 7. Helt forferdelig. :yuck:

Er det flere med meg som ikke kjenner seg gravid enda? :) Merker jeg blir litt småstressa over å ikke ha symptomer (minus det åpenbare at tante rød ikke er her). Hvis jeg legger godvilja til har jeg kanskje litt fyldigere pupper, men det er det.

Er 5+0/5+1 (hvorfor ikke appene viser det samme er en annen frustrasjon i dag.

Husker jeg hadde det slik i første svangerskap, angret meg da kvalmen satte inn :p.

Men, det er jo en grunn til at mange kan gå lenge uten å vite at de er gravide, rett og slett fordi symptomene lar vente på seg... Her har kvalmen kommet ca 5+5 eller 5+6 siste to gangene, kanskje du har noe spennende i vente...?

Jeg skjønner veldig godt bekymringen din, jeg hadde nok kjent på den selv.
Her er det derimot kvalme, og når jeg ikke er direkte kvalm er jeg uggen, ømme, tunge bryster og jeg er helt utslitt og trøtt hele tiden.. Så jeg misunner deg og dere som slipper litt unna symptomene. Jeg er 6+6/7+0 i dag.

Men, det skal sies, selv med endel symptomer er jeg konstant bekymret for at det ikke skal gå veien.. Så symptomer eller ikke, bekymringene kan være der uansett.

Jeg har ingen symptomer enda, men er bare 4+1. Kjenner murringer av og på. Så når de er der er jeg bekymret for om mensen kommer, og når de ikke er der er jeg bekymret for om ting har stoppet opp :hilarious:

Husker jeg hadde det slik i første svangerskap, angret meg da kvalmen satte inn :p.

Men, det er jo en grunn til at mange kan gå lenge uten å vite at de er gravide, rett og slett fordi symptomene lar vente på seg... Her har kvalmen kommet ca 5+5 eller 5+6 siste to gangene, kanskje du har noe spennende i vente...?
Jeg kommer garantert til å angre på denne posten om jeg blir kvalm! Hehe. Sist jeg var gravid så var jeg ikke spesielt kvalm, så er jo lov å håpe på det denne gangen også ;) Skulle ønske jeg var en av dem som fant ut sent, når man tester ved IKM er jo veien til 12 uker ueeendelig lang!

Jeg kjente meg ikke gravid jeg heller, før jeg kom til 5+6 og kvalmen tok over livet mitt :P håper du slipper unna!!

Jeg kjenner meg heller ikke gravid, håper hver dag at jeg slipper kvalme men den kommer nok:wtf:

Jeg kjenner meg heller ikke så veldig gravid for tiden, men har begynt å kjenne at jeg har er bekken, så krysser fingrene for at det ikke blir verre med det første :dead:

Back
Topp