Kjenner mannen (OM SPIRAL)

millililly

Forelsket i forumet
tråden til spiralen når dere holder på?

Jeg kjenner den..den er liksom bøyd litt til siden, men hvis den bøyer seg opp vil han vel rispe borti, den kjennes ut som hardt fiskesnøre tråd..

Vi har ikke prøvd enda da..satte inne hormonspiral for 6 dager siden.

Har fått høre at mannen har kjent den ja[8D] Jeg ble litt avskrekket kan du si![:o]

Han kunne kjenne den litt i begynnelsen men ikke mye,nå kjenner han ingenting...trådene blir myke etterhvert..

Han kan ikke kjenne den ved vanlig samleie nei, men kan sjekke om tråden er der for deg [;)]

svarer Ja for ei[8D]

Den gangen jeg hadde spiral kjente xen min den.. Såpass at han blødde liksom... Men han var stor da.. Så fjernet den etter noen uker.... Men man skal vel vanligvis ikke kjenne den.

et lite spørsmål her... skal man kjenne tråden hvis man stikker fingeren inn å kjenner etter? Er det en spesiell teknikk man må bruke? jeg har kobberspiral da... mannen har ikke kjent den enda vi faktisk har leita etter tråden inni der...

ORIGINAL: *Aulile*

et lite spørsmål her... skal man kjenne tråden hvis man stikker fingeren inn å kjenner etter? Er det en spesiell teknikk man må bruke? jeg har kobberspiral da... mannen har ikke kjent den enda vi faktisk har leita etter tråden inni der...
Jeg har ikke kjent den selv..kommer ikke opp langt nok tror jeg...Men kjæresten har heller ikkje kjent den...mulig vi ikke vet hva vi skal kjenne etter heller..

Jeg satt inn for 8-9 mnd siden og han kjente de, så klipte de kortere og han har ikke kjent de siden da [:)] Han sa det var fryktelig vondt til tider [&:]

ORIGINAL: MetteJ

Jeg satt inn for 8-9 mnd siden og han kjente de, så klipte de kortere og han har ikke kjent de siden da [:)] Han sa det var fryktelig vondt til tider [&:]

[&:] uffa...

Back
Topp