Kjenner livmoren i uke 6?

Tuppeline17

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg er helt sikker, altså 110% sikker på at kjenner livmoren min etter sex allerede. Jeg husker godt hvordan den kjennes ut fra svangerskapet med sønnen min, da begynte jeg å kjenne den godt over skambeinet i uke 8-9. Nå er jeg 6+2, trodde ikke det var mulig så tidlig. flere som kjenner livmoren nå? :)

Uke 8+5, kan kjenne at den strammer seg veldig ved orgasme men klarer ikke å kjenne om den er over skambeinet enda :p dette er nr. 2 jeg er gravid med :)

Kjenner den ikke enda, har ikke akkurat vært så mange orgasmer heller mellom spyturene på do :'-D

Jeg kjenner den godt 2-3 cm over symfysen allerede, er 5+5 i dag. Det er utrolig tidlig, men jeg er ikke i tvil om at det er livmoren jeg kjenner! Kjente det fra omtrent samme tid i forrige svangerskap også (mistet i uke 10). I første svangerskap ble jeg veldig overrasket på første kontroll i uke 12, da legen fant livmoren nærmere navlen enn symfysen. Hos meg kommer tydeligvis magen veldig tidlig, men jeg må innrømme å ha vært inne på tanken om det kan være to der inne:joyful:

Jeg kjenner den godt 2-3 cm over symfysen allerede, er 5+5 i dag. Det er utrolig tidlig, men jeg er ikke i tvil om at det er livmoren jeg kjenner! Kjente det fra omtrent samme tid i forrige svangerskap også (mistet i uke 10). I første svangerskap ble jeg veldig overrasket på første kontroll i uke 12, da legen fant livmoren nærmere navlen enn symfysen. Hos meg kommer tydeligvis magen veldig tidlig, men jeg må innrømme å ha vært inne på tanken om det kan være to der inne:joyful:

Jeg kjenner også min et stykke over symfysen, legen min kjente den også, men da under GU (kjente inni og utenpå samtidig). Hun mente den var en god del forstørret allerede i uke 5 :)

Back
Topp