Kjenner livmor?

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Har skjønt det sånn at livmor er litt større om man tidligere har gått gravid og født. Er det noen flergangsgravide her som kjenner noe enda? Når jeg sitter på sofaen bøyd fremover så er det akkurat som om jeg har en appelsin nederst i magen :D og etter orgasme kjenner jeg det «kramper» seg der nede. Ganske likt de kynnerne jeg hadde sist, bare lenger ned.
 
Jeg har også lurt på dette :D Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter, og jeg vet ikke hvor livmoren er nå en gang jeg :laughing021 Er den veldig langt under navelen? Har også lest at de som har vært gravide tidligere får mage fortere, håååper det! Vil ha magen snart :)
 
Jeg har også lurt på dette :D Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter, og jeg vet ikke hvor livmoren er nå en gang jeg :laughing021 Er den veldig langt under navelen? Har også lest at de som har vært gravide tidligere får mage fortere, håååper det! Vil ha magen snart :)
Er den ikke sånn omtrent bak hønepøne? :laughing002 Jeg og vil ha mage. Ser bare lubben ut nå. Stor mage og tynne bein og armer :laughing002 Er fortsatt 11 kg tyngre enn ved forrige graviditet. Hadde håpet å gå ned litt før denne graviditeten, men det klarte jeg ikke.
 
Er den ikke sånn omtrent bak hønepøne? :laughing002 Jeg og vil ha mage. Ser bare lubben ut nå. Stor mage og tynne bein og armer :laughing002 Er fortsatt 11 kg tyngre enn ved forrige graviditet. Hadde håpet å gå ned litt før denne graviditeten, men det klarte jeg ikke.
Er den så langt ned? :meh: søren, trodde den var lenger opp jeg :D
Ja, jeg ser den.. :Heartred Ikke så greit med sånne tanker :/
 
Kan se ut til at den er ganske langt nede ja :shifty:
 

Vedlegg

  • 5BA1BD2F-6B74-433B-B0CF-E146A002D0A1.png
    5BA1BD2F-6B74-433B-B0CF-E146A002D0A1.png
    76,1 KB · Visninger: 49
Livmora er langt nedenfor skambeinet enda dessverre. Vil tør påstå den e umulig å kjenne i veke 5;) har født 3 før, kjente livmor med nr 3 rundt veke 10 trur eg, men kun på mårningen med full blære!
 
Har ikke sjangs til å kjenne den så tidlig siden jeg har hatt bukplastikk tidligere (er for tykt arr som går fra hofte til hofte og over der livmoren er)
 
Back
Topp