Kjenner liv!!

Ja, det er herlig! Bare nyt :-)

Det beste som er!:D

Til dere som kjenner liv...hvor langt er dere på vei, å kjenner dere liv HVER dag, å like mye?

Til dere som kjenner liv...hvor langt er dere på vei, å kjenner dere liv HVER dag, å like mye?

Kjent fra rundt uke 16 mener jeg, men ikke hver dag. Da det begynte var det to dager jeg kjente og så en ukes tid uten før jeg begynte å kjenne det igjen. Er 19+5 nå og kjenner oftere og oftere daglig liv, men kan fremdeles ha noen stille dager.

Jeg er 18+4 har kjent liv siden va uke 13.
Nå er det masse liv hver dag :) jeg synes det kjennes litt ut som leamus som man får i musklene :D

Jeg har også begynt å kjenne liv ☺️16 + 1 men har kjent noe en stund. Tenkte at det kunne være magen el men beskrivelsene stemmer så bra. Akkurat som det er en fisk som svømmer inni der ☺️det blir også bare mer og mer av det ☺️veldig kjekt, spesielt siden dette er første gang for meg.

så morro :DKjenner liv her og :) men det sa dei på ul at eg ville kjenne og :) dette er mitt andre barn :) er snart i uke 17

Kjent fra rundt uke 16 mener jeg, men ikke hver dag. Da det begynte var det to dager jeg kjente og så en ukes tid uten før jeg begynte å kjenne det igjen. Er 19+5 nå og kjenner oftere og oftere daglig liv, men kan fremdeles ha noen stille dager.
Etter litt tilbakesetting har jeg kjent liv fra uke 15 og nesten daglig fra uke 18. Jeg er førstegangs. Har vært gravid en gang før, men kun i seks uker.

Back
Topp