Kjenner liv! :)

Mona32

Flørter med forumet
Nå er det ingen tvil- de lette bevegelsene jeg kjenner er babyen! :) Er 12+2, har kjent det noen dager nå, men vært litt usikker. Kjente liv i uke 16 med nr 1, i uke 14 med nr 2, og nå altså i uke 12 med nr 3. Herlig! :)

Har og kjent liv no i uke 14 e andre gang eg e gravid, sist kjente eg d ikkje før sånn uke 20 tror eg :P

babyjente 27 Juli ♡

Har kjent liv i noen uker jeg og. Helt herlig :) ( 3. gangs )

La meg på magen for å kjenne etter i går, har mye "rumling"(stryker og kjennes litt ut som en fisk som stanger, hehe) i livmor dersom jeg spiser spesielle typer mat, hører høyt på musikk eller stryker mye på magen. Kjente tydelig at det er det lille barnet vårt som laget denne "rumlingen", dyttet fingrene litt borti livmor mens jeg lå på magen og der var det svar å få. Ingen tvil lenger nå.

Her går alt utrolig fort til at jeg er førstegangs, kommer ikke helt over det. 11+2 i dag og jeg ser ikke tærne mine når jeg står normalt. :p

Har ikke kjent liv enda:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mona32: så gøy! :)

Lillemy: kan være du har forovervendt livmor - det har jeg - da kjenner en liv seinere enn andre. Sist kjente eg antydninger i uke 16/17 og bør sikrere i uke 18/19.

Lillemy: det er helt vanlig å ikke kjenne liv før etter uke 20. Så ingen grunn til bekymring:-) Med førstemann kjente jeg liv i uke 11. Er 11+0 i dag, så skal innrømme jeg har begynt å kjenne etter - og har kaaaanskje kjent et fiskesprell et par ganger:-) Veldig spennende:-)

Har ikke kjent liv enda:(

Åh du må ikke være urolig! Heeelt normalt å ikke kjenne noe før uke 20! ;-) har ikke merka noe ennå, 12+4, er 2.gangs ;-) men stresser ikke ;-)

Åh du må ikke være urolig! Heeelt normalt å ikke kjenne noe før uke 20! ;-) har ikke merka noe ennå, 12+4, er 2.gangs ;-) men stresser ikke ;-)

Tror kanskje jeg ikke får kjenne det enda eller. Er jo førstegangs.

men takk for beroligende ord snille du:)

Tror kanskje jeg ikke får kjenne det enda eller. Er jo førstegangs.

men takk for beroligende ord snille du:)

Ikkje kjekt å være urolig..og når mange skriver de kjenner liv så kjenner man kanskje ekstra på det :-/
Eg var vel i uke 16-17 sist da eg kjente antydning til små bobler..men ordentlige spark var ikke før i uke 22 ;-)

Ikkje kjekt å være urolig..og når mange skriver de kjenner liv så kjenner man kanskje ekstra på det :-/
Eg var vel i uke 16-17 sist da eg kjente antydning til små bobler..men ordentlige spark var ikke før i uke 22 ;-)
Magen romler mye ja. men sånn bevegelser som en del andre snakker om kjenner jeg ikke. Men er polstrert så ikke sikkert jeg kjenner som de heller :p

Spiller ingen rolle om du er polstra, for det er på innsida du kjenner det i starten, ikke på utsida. Jeg er 14+1 og fjerdegangsfødende, og kan ikke si at jeg med sikkerhet har kjent noe enda.... Trolig ønsketenkning bare....;)

Spiller ingen rolle om du er polstra, for det er på innsida du kjenner det i starten, ikke på utsida. Jeg er 14+1 og fjerdegangsfødende, og kan ikke si at jeg med sikkerhet har kjent noe enda.... Trolig ønsketenkning bare....;)
Kanskje jeg er polstra på innsiden også:p Nei må vel bare vente og vente:))

Hi hi.... Nei, det er du nok ikke.... Her må man bare være tålmodig ja...;)

Er 13+2 idag og føler jeg kjenner liv når jeg konsentrerer meg. Men desverre så er det nok bare lykkeønskninger. Er 3 gangs...

Jeg er 11+3 og har kjent liv i noen dager allerede :)

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Back
Topp