Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh du må ikke være urolig! Heeelt normalt å ikke kjenne noe før uke 20! ;-) har ikke merka noe ennå, 12+4, er 2.gangs ;-) men stresser ikke ;-)Har ikke kjent liv enda
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tror kanskje jeg ikke får kjenne det enda eller. Er jo førstegangs.Åh du må ikke være urolig! Heeelt normalt å ikke kjenne noe før uke 20! ;-) har ikke merka noe ennå, 12+4, er 2.gangs ;-) men stresser ikke ;-)
Ikkje kjekt å være urolig..og når mange skriver de kjenner liv så kjenner man kanskje ekstra på det :-/Tror kanskje jeg ikke får kjenne det enda eller. Er jo førstegangs.
men takk for beroligende ord snille du
Magen romler mye ja. men sånn bevegelser som en del andre snakker om kjenner jeg ikke. Men er polstrert så ikke sikkert jeg kjenner som de hellerIkkje kjekt å være urolig..og når mange skriver de kjenner liv så kjenner man kanskje ekstra på det :-/
Eg var vel i uke 16-17 sist da eg kjente antydning til små bobler..men ordentlige spark var ikke før i uke 22 ;-)
Kanskje jeg er polstra på innsiden også Nei må vel bare vente og vente)Spiller ingen rolle om du er polstra, for det er på innsida du kjenner det i starten, ikke på utsida. Jeg er 14+1 og fjerdegangsfødende, og kan ikke si at jeg med sikkerhet har kjent noe enda.... Trolig ønsketenkning bare....