Kjenner liv:-)

Herlig ikke sant!

Så deilig følelse da :-) Nå er jeg temmelig sikker på at jeg også har kjent noen ganger.

Herlig :)
Kjenner det jeg også, men samtidig så er jeg så full i luft at jeg vil ikke stole 100% på at det er bølefrø hele tiden :p
Nyt det så godt du kan :)

så hærlig!:)

Så heldig du er! Jeg venter og venter, men jeg er også "bare" 14+5 uker så er kanskje litt tidlig ennå, er tross alt min første, så jeg får smøre meg med tolmodighet ;)

Med min første kjente eg ikje liv for rundt uke 20 hvis eg husker riktig,dette er nr 4...

Så artig :D er deilig og kjenne liv :) har selv kjent siden uke 16,er 18 uker nå :) og er første gang jeg er gravid :)

Så herlig! :)

Nå i kveld har eg kjent masse liv :) Også nå når eg ligger i senga... Fantastisk følelse å kjenne igjen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Så herlig!! Bare å nyte:) begynte å kjenne liv her plutselig på 16+1, og 16+3 kjente jeg første sparket florlett utenpå magen. Med førstemann kjente jeg ingenting før uke 20 jeg heller, så ble mildt sagt overrasket:) skal kose meg Max med denne følelsen før det etterhvert kommer til å føles som at noen brekker ett par ribbein inni her;)

Back
Topp