Kjenner liv!! :)

Vinterbaby 2012

Flørter med forumet
Har flere ganger tidligere kjent at en liten boble sprekker i magen osv, men i dag er det virkelig ikke til å ta feil av! :) Kom hjem fra jobb, satt meg ned i sofaen og plutselig er det som om den store luftbobla sprakk i magen. Mest til venstre side. Kjente flere bobler etter hverandre, og når jeg dultet/trykket litt mot magen kom "boblene" enda sterkere. Har vært slik i ca et kvarter nå, nesten så jeg ikke vil røre på meg i tilfelle det stopper ;) Er 100% sikker på at dette var babyen vår, og gud for en nydelig følelse! :) Andre som kjenner?

Ååååh.. Heldig du er!!!
Gleder meg til det blir min tur 

Så gøy!! Går her og venter hver dag på å kjenne noe, men må nok smøre meg med tålmodighet litt til.. ;)

Jeg har også følt det nå i 2 - 3 dager, uten å tvil :) Når jeg legger meg om kvelden og presser litt på " hulrommet" i magen, kjenner jeg absolutt liv, følest ut som noe som ligger og dulter :) Og jeg kjenner det spesielt godt da jeg ligger på rygg, eller på siden :) Tidligere har jeg bare hatt sommerfugl lignende følelser, nå er det helt annerledes :) 

Så herlig! :D

Har kjent det ei lita stund selv, og blir bare mer tydelig for hver uke :)

Så fantastisk. Jeg kjenner noe i ny og ne, men det er ikke hver dag enda. Gleder meg til sparkene blir enda tydligere og at sambo også kan kjenne.

det er så koselig å kjenne liv. og aller koseligst blir det når du ligger om kvelden, og så tar du mannens hånd og legger på magen din der du kjenner det beveger på seg, og så kommer deeeeeet supersparket!! ;)

Back
Topp