Kjenner liv i magen

En tråd i 'Juni 2020' startet av Diamant, 1 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Oo, da håper jeg det samme har skjedd her! Kan faktisk gi mening, for jeg hadde mye vondt i korsryggen frem til for en ukes tid siden, men nå har jeg ikke noe særlig vondt lenger :) Skal på ul i morgen, så da får jeg jo antagelig svar på det! :)

2. Ypsilon Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Assistert-jentene

Jeg spurte eksplisitt om det. Tror kanskje ikke det er noe de tenker på å si noe om ellers. Så spennende med ultralyd i morgen! Håper alt ser fint ut :)

• Liker Liker x 1
  3. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Ja, da skal jeg også sørge for å spørre :) Det blir veldig spennende! Det håper jeg også :)

4. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg synes det er veldig fint at det påpekes at det på ingen måte er normalt å kjenne bevegelse så tidlig. Husker jeg ble superstressa i første svangerskap, da "alle" her inne og på termingruppa på fb kjente liv lenge før meg. Jeg merka ingenting før i uke 20, og det er helt normalt!

Dere som kjenner bevegelse er heldige, og jeg skulle gjerne hatt den bekreftelsen på at lille i magen har det fint. Men det er viktig å poengtere at dere er unntakene, ikke regelen. Det er ingen vits i å bli stressa om man ikke føler liv i uke 14 altså.

• Enig Enig x 6
    • Liker Liker x 2
    • Vinner Vinner x 1
  5. Diamant Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Nei, det vet jeg ikke. Skal på ul i morgen :happy:

6. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Forrige gang kjente jeg bevegelse for første gang i uke 21. Hadde morkaka på forsiden...

7. Ypsilon Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Assistert-jentene

Jeg så bevegelse på magen nå, men tror det kanskje er leamus i magemusklene eller noe sånt. Var vel akkurat i grenseland til der jeg kjenner livmora, så tror uansett det var for langt oppe til å kunne ha vært spark.

8. Tuttelure Forumet er livet Junilykke 2020 ♡

Jeg har vist morkaka foran, men lå litt på magen i dag tidlig og kjente en følelse som må være en mini bevegelse av fosteret! Aldeles ikke tarmen eller noe annet. En «sommerfuglvinge»❤️ Er 12+6 så j tror d neste ikke selv.

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden