Kjenner liv i magen [emoji7]

Morsdagsbarnet

Flørter med forumet
Jeg har kjent bittesmå bevegelser de siste 4 dagene. [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Startet 11+6. Først var jeg usikker, men nå er jeg veldig sikker. Kjenner det mest når jeg spiser. Det kjennes ut som kiling, stryking og små bobler som forflytter seg. Dette er mitt andre barn og jeg har forstått at det er mulig å kjenne liv tidligere. Er det noen andre som kjenner noe?

Jeg har kjent, men ikke på en ukes tid nå. Så begynner å bli litt usikker. Vet det er veldig tidlig altså så prøver å ikke bli bekymret, men det er litt kjipt akkurat å.

Så heldige dere er ❤ jeg gleder meg såå mye. Innbilder meg at jeg av og til greier å kjenne toppen av livmoren, så jeg tenker at det jeg tror jeg kjenner av og til uansett må være nedenfor det området.

Jeg er 10+4 og kjenner kiling... samme hadde jeg med førstemann. Er ikke ofte, men innimellom... jeg digger det :)

Kjente rett før uke 12, men inne kjent igjen etterpå, så litt usikker enda på om det virkelig var det jeg kjente :)

Er nok alt for tidlig for min del. Bare 9+0 i dag :) det kommer vel etterhvert. Gleder meg til det❤️

Ikke kjent enda, er 10+6 har mye rumbling i magen, men regner det bare er magen som er i ubalanse

Litt usikker, men føler det er noe av det samme som sist. Når jeg ligger heeeeelt rolig på kvelden har jeg to ganger kjent små bobler under skambenet :)

Heldiggriser [emoji813]️

Jeg er 12+0 idag og kjenner ingenting. Men er førstegangs da, med en fordøyelse som har tatt kvelden. Er mye rumling og bobler og hurramegrundt nedi der fra før, aner ikke hva jeg skal kjenne etter.

Åh! Gleder meg så til å kjenne det selv :) Er bare 8+5, men med nr 2 så håper på å få kjenne det tidlig men jeg går ut ifra at det forsatt er en stund igjen:)

Jeg sov en liten lur på sofaen nå i formiddag og drømte at jeg kunne kjenne tydelige spark [emoji23] Og tenkte at dette er vel ikke normalt! Men det føltes helt likt som med førstemann, så det var rart å «oppleve» det igjen [emoji12]

Back
Topp