Kjenner liv <3

mater qui amat filii

Flørter med forumet
Jeg kjenner liv! <3 flere som gjør det? på ultralyd vistes det at enkelte bevegelser og de små mini-mini dumpene, som jeg har kjent de siste dagene og trodde var spark, faktisk var det, og kilingene jeg kjenner er når hun han rører på seg. jeg kjenner selvfølgelig ikke små bevegelser, men fikk bekreftet av ul at der jeg kjenner liv og mini mini dumpene faktisk er der det skjer. har alltid kjent liv tidlig. jeg er nå i uke 12+3 og første gang jeg kjente liv var i uke 7+4 (i følge ny foreløbig ul termin). når begynte dere å kjenne liv første gang - i dette svangerskapet og tidligere svangerskap? :)>

Jeg kjenner ingenting... sa faktisk til mannen at jeg ikke klarer å tro på det... klarer å tro på det når jeg har vært på UL å sett at det faktisk er noen der... men så mister jeg troen like fort igjen.... alt andre slitsomme symptomer kan jo være inbildning ;) hehe.. huff...

Åj sann!:) Det var tidlig:) Men nå er det jo lille fullt utviklet med armer og bein som beveger rundt inni der:) <3 Skal jo bare vokse nå<3 Jeg gleder meg også til jeg kan kjenne liv<3 Håper det er denne ganga <3

Men er du helt sikker på at du kunne kjenne liv allerede i uke 7..? For den er ca bare 1 cm da, og ingen armer og bein som dumper borti livmorveggen.

Har kjent endel bevegelser selv ei stund, men her er det fordi luft passer helt inntil en svært øm livmor. Tarmene og livmora er tross alt vegg-i-vegg naboer:P Kan jo være det du også har hatt når du kjente det i uke 7?

Tenkte på det samme... Koselig at du kjenner liv da! En fantastisk bekreftelse :) Her kjente jeg ikke liv før i uke 18 sist, så veldig spent på denne gangen :)

Lightning85 skrev:
Åj sann!:) Det var tidlig:) Men nå er det jo lille fullt utviklet med armer og bein som beveger rundt inni der:) <3 Skal jo bare vokse nå<3 Jeg gleder meg også til jeg kan kjenne liv<3 Håper det er denne ganga <3

Men er du helt sikker på at du kunne kjenne liv allerede i uke 7..? For den er ca bare 1 cm da, og ingen armer og bein som dumper borti livmorveggen.

Har kjent endel bevegelser selv ei stund, men her er det fordi luft passer helt inntil en svært øm livmor. Tarmene og livmora er tross alt vegg-i-vegg naboer:P Kan jo være det du også har hatt når du kjente det i uke 7?

oi, det var tidlig! Herlig å kjenne liv:) Med førstemann kjente jeg det i uke 19. Men det sies at man kjenner det tidligere med nr 2 siden man kjenner igjen sommerfuglvinge følelsen. så håper det stemmer!:)

sparkling skrev:
oi, det var tidlig! Herlig å kjenne liv:) Med førstemann kjente jeg det i uke 19. Men det sies at man kjenner det tidligere med nr 2 siden man kjenner igjen sommerfuglvinge følelsen. så håper det stemmer!:)

Håper det! Jeg trodde jeg kjente liv her for noen dager siden! Holdt meg på magen og smilte... Også rista jeg på hodet! Neeeei, fosteret er ett kirsebær! KIRSEBÆR!! ( det stod akkurat det på BV for noen dager siden :P )

Ja, det er herlig <3 kun når jeg har spist da. og ja, det er veldig tidlig! :) men ettersom det er nr 4, så vet jeg hva jeg hvordan det kjennes og på ultralyden fikk jeg det bekreftet, for lille rørte på seg (veldig aktiv da) og sparket akkurat da og jeg pekte hvor på magen og legen bekreftet at bena lå der. vi så en 7 cm lang baby, som var veldig aktiv. ben og armer i full sving. ser jeg har skrevet feil, for det var for tre uker siden første gang (ikke hver dag da), så det ble vel uke 9+4 det :) nå kjenner jeg liv hver dag :)>

Bortsett fra med nr tre har jeg kjent liv tidlig. Kommer vel blandt annet an på hvor fosteret ligger. Denne gangen ligger lille svært langt opp. Tror det mest vanlige er å kjenne liv senere :)

kjenner lite..men så er jeg ikke så langt på vei...
du er kommet veldig langt på vei..:))..5uker før meg...heldige du, hører du egentlig til mai da eller?

ønsker så inderlig en liten sp skrev:
du er kommet veldig langt på vei..:))..5uker før meg...heldige du, hører du egentlig til mai da eller?

Jo, egentlig, men som jeg spurte om etter ultralyden, så håper jeg at jeg får lov til å være her med dere juni-damene inntil videre. Blir vel å henge litt med både mai og juni, men føler at det er her jeg hører til, og avventer og ser til ordinær ultralyd og ser hva den endelige terminen blir satt til. (Og om den blir i slutten av mai og det blir som sist gang, så går jeg over tiden og da kan det fort bli junibaby) :) Håper som sagt tidligere at jeg får lov til å bli her med dere :)

mater qui amat filii skrev:

ønsker så inderlig en liten sp skrev:

Jo, egentlig, men som jeg spurte om etter ultralyden, så håper jeg at jeg får lov til å være her med dere juni-damene inntil videre. Blir vel å henge litt med både mai og juni, men føler at det er her jeg hører til, og avventer og ser til ordinær ultralyd og ser hva den endelige terminen blir satt til. (Og om den blir i slutten av mai og det blir som sist gang, så går jeg over tiden og da kan det fort bli junibaby) :) Håper som sagt tidligere at jeg får lov til å bli her med dere :)

ja for all del, var ikke sånn ment...så håper ikke du tar det som jeg mente noe annet :) måtte bare høre :)) mest sannsynlig så går vel jeg over juli, hvis jeg går 4 dager over termin...noe som er vel en stor sjanse siden det er min første... ønsker alle velkomne her jeg, jo fler jo bedre, gøy å dele erfaringer og høre andre sine og :)

He he, neida, tok det ikke negativt. Ut fra ultralyd, har jeg termin 23. mai. Regner med at jeg får i slutten av mai/ begynnelsen av juni :) Men når babyen kommer vil tiden vise ;) Jeg har tidligere fått ca to uker før termin, ca termin og ca en uke over termin, så blir spennende å se :-D

Så moro, kjenner ikke no enda, har kjent det i uke 13 og 15 med d to minste, så regner med at det er rett rundt hjørnet. :D

Nope! Kjenner Ikke noe liv enda. Med nr 1 kjente jeg liv i uke 16-17. Nr 2 uke 14. Er 10 uker på vei nå!

Trur jeg kjenner, kjenner om kvelden når jeg har liggi litt i ro og før jeg står opp om morra ;) 

Men di andre kjente jeg det i uke 11-12 og 16 og 17 mene rjeg ;)

Back
Topp