Kjenner jeg snart har nådd bristepunktet :(

jece85

Forelsket i forumet
Jeg orker ikke mer!!! Vet jeg har 1,5 uke igjen til termin og må kanskje plusse på 10 dager, men hvordan skal jeg motivere meg til dette når alt bare er et ork??
Sover nesten ikke om natten pga maserier (som jeg ser mange av dere andre også har), pga bt og to svangerskap tidligere med SF må jeg gå til lege/jm 2-3 ganger i uken og det begynner å føles som en belastning.

Jeg har angst for å gå overtid pga stor baby siden førstemann satt fast og knakk kravebenet. Han var 3895, mens lille/store i magen ble estimert til å bli ca 4300 og det var i uke 32, hva om han har økt mer enn de hadde regnet med da?
Beklager syting:( men er lei og redd og frustrert!
Skal til jm i morgen og håper hun kan gi meg gode nyheter om at maserier har gitt no effekt og at hun kanskje kan strippe. Noen erfaringer på det? 39 fullgåtte uker i morgen...

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Sender deg en stooor klem ♥

♥ Termin 10 juli ♥

Sender deg en klem..
Er du moden vil jeg tro jordmor hjelper deg med stripping..
Håper noe skjer snart for din del:)

termin 21.07.2013

Tusen takk damer. Vet det er flere av oss i samme båt som begynner å bli leie nå.. Men godt å få ut litt "damp" innimellom...

Stor klem til deg :) Skjønner godt du er lei.. Du får klage til jordmora.. Kanskje du kan be om stripping..

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Klem herfra også. Dette klarer du, og det er lov til å klage her for å komme seg gjennom det!

Jordmor har lovt å strippe meg 1. Juli om ingenting har skjedd til da, men hun nekter å gjøre det før. Vanligvis gjør hun det ikke før termin, men i krisetilfeller med mye smerter og sånn kan hun gå med på å gjøre det i uke 39. Hun sier at det er fare for infekskjon, unødvendige smerter som ikke fører til noe og enda mindre søvn om man gjør det for tidlig. Men du er jo i uke 39+0 i morgen så jeg krysser fingrene for at din jm kjører samme praksis som min. Lykke til og hold oss oppdatert om du orker :-)

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Det er sunt og lov å få ut litt innimellom. Hvem forstår deg vel bedre enn oss i samme situasjon? ;)

Klem

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Huff, må si meg misunnelig på din termin som er så nære og jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver.
Lå på alle fire her og støvsugde under senga til vesla mi med krokodilletårer i hele trynet fordi jeg synes det var så ubehagelig + at jeg ble småsint fordi jeg ikke mestret det så godt som jeg ville.
Du er ikke alene kjære deg. Håper virkelig babyen melder sin ankomst hos deg snart.

Klem

En stor klem til deg, også håper jeg at du snart er i fødsel. :)

Dere er en gjeng med snille gode damer med mange gode ord som hjelper når det er litt tungt.. Måtte vi alle føde når babyene er store nok og vi selv begynner å bli leie.. :)

Huff, må si meg misunnelig på din termin som er så nære og jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver.
Lå på alle fire her og støvsugde under senga til vesla mi med krokodilletårer i hele trynet fordi jeg synes det var så ubehagelig + at jeg ble småsint fordi jeg ikke mestret det så godt som jeg ville.
Du er ikke alene kjære deg. Håper virkelig babyen melder sin ankomst hos deg snart.

Klem

Jeg ser absolutt den at jeg er heldig som begynner å nærme meg.. Kjenner så godt igjen gløden av smerte/sinne/frusterasjon over å ikke mestre hverdagssituasjoner på noen særlig god måte lengre...
Krysser fingrene for deg og at du kommer i fødsel når det nærmer seg litt til...
Klem

Back
Topp