Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hjelpes! Har en tydelig fast rund kul ganske høyt under navel! Tror beint fram d e livmoren jeg kjenner allerede! E d mulig da?? Er 9+4 i dag, venter nr to (er kun 1.58 høy, kanskje d spiller inn også!!)
Dette kjennes ikke bare ut som volum, men ganske definert ball/ kul som gir en underlig følelse å ta på. Har vært en del oppblåst, og da er jo magen laaaangt større. Kjente ikke denne kulen så tidlig sist. Tror jeg var i uke 12 da.. Spennende!
Hehe, eg var heilt sjokka i dag då eg såg meg i speilet og magen bulla ut (har jo litt feitt på magen da), men den var ein kul omtrent og steinhard! Eg er forresten i veke 7 og byrja sjukt å lure på om eg var blitt lurt og var mykje lenger på veg, haha!
Jeg er 6+3 idag og kan ikke se noe på magen enda (har litt ekstra på magen, men det er bare flesk) men når jeg kjenner ca en cm under navlen, så kjenner jeg er bitteliten kul , må lete etter den for å finne den, men tror at det er livmoren