Kjenner jeg livmora?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Kjenner man livmora best når man står? Når jeg står og trykker noen cm over kjønnshåra,så kjenner jeg en liten kul..
Men når jeg setter meg ned,så kjenner jeg ikke noe..

Er det livmora jeg kjenner når jeg står?

Er 10+3..

slettet....

hmm... lurer litt på hvordan man kan kjenne det jeg da. men jeg kjenner en kul når babyen legger seg på ene siden av livmora.. så rart

Man kan kjenne kanten på livmora ja, men ikke altid det er så lett så tidlig som du er nå. Livmora kommer ikke opp av bekkenet før etter 12 uke mener jeg og ha lest. Da kan du kjenne fra skambenet og litt ovenfor, livmorkanten. Hvis du skjønte den dårlige forklaringa mi!?:)

tror ikke det er den du kjenner, de sier jo at livmoren kommer ikke opp av bekkenet før i uke 12-13?

Jeg kjente den kun liggende, og ikke stående før jeg var kanskje 25 uker på vei eller noe.

Livmora mi kommer best til syne når jeg står. Kjente den over skambenet før uke 12 , så det er nok forskjellig fra person til person.

Jeg kjenner det best når jeg står jeg [;)]

Da jeg var 9+6 sa legen at livmora mi var på vei opp av bekkenet - så tidspunktet når dette skjer erindividuellt - ERGO du kan ha kjent livmora di over bekkenkanten - nekter å bruke ordet - skambeinet - høres forjævlig ut...!!

Back
Topp