Kjenner JEG irriterer meg over

Piril

Glad i forumet
de som irriterer seg så fælt over hva alle andre gjør jeg! [8|][8|]

Også tenker jeg...hva er det som gjør at enkelte lar seg irritere så fælt? Er det fordi de har det så jævli kjipt her i livet og at DET skal gå utover alle andre??

Eller er det rett og slett mangel på p***, 20 kg overvekt og liten selvtilitt som ligger under??[8|][8|]

Man kan jo virkelig begynne å lure...jeg tenker liksom..

1 skal jeg bare ignorere dem og faktisk synes synd på dem (for de har det jo ikke lett stakkars)
2 eller er de rett og slett bare selvopptatt hurper som ikke skjønner bedre?? De bare mangler litt forståelse og folkeskikk??

Veit ikke jeg...hva synes dere??[:)][:)]

Det er meninga dere skal komme med innspill på hvorfor enkelte velger å være negative og klagete....hva DERE tror kan
være en årsak.Jeg sier ikke dette ER faktorene....men at det kanskje kan være noen faktorer.

ORIGINAL: Tøsa

Denne kommer jo alltid etter at noen poster en irritasjonstråd da[8D]

Er du litt hårsår kanskje? Siden du må anta at jeg sliter privat dersom jeg irriterer med bittelitt over noe?

PS: Lær deg å skille sak og person[;)] DET er iallefall god forumsskikk.

Enig.. Blir kanskje LITT småsært å gå rett i angrep på folk.... Du irriterer deg selv nå da, hvilken av kategoriene dine faller du selv under? Får du lite pikk eller er du feit? [8|]

tja, ville kanskje ikke tenkt så drastisk, men skjønner hva du mener[;)]
man kan irritere seg over mye her inne, og noen irriterer seg sikkert over meg også, men å skille sak og person er nok viktig ja, selv om det ikke alltid er like lett[8D]

ORIGINAL: Labambie

Denne kommer jo alltid etter at noen poster en irritasjonstråd da[8D]

Er du litt hårsår kanskje? Siden du må anta at jeg sliter privat dersom jeg irriterer med bittelitt over noe?

PS: Lær deg å skille sak og person[;)] DET er iallefall god forumsskikk.

Enig.. Blir kanskje LITT småsært å gå rett i angrep på folk.... Du irriterer deg selv nå da, hvilken av kategoriene dine faller du selv under? Får du lite pikk eller er du feit? [8|]

hahahahahahahaha

Det her blir for blablabla for min del.

Ta deg en skogstur om du er missfornøyd.

Når du lager en sånn tråd er du vel ikke så mye bedre enn de som får lite p*** er 20 kg for tunge og har dårlig selvtilitt.
Er vel noe som heter, På seg selv kjenner man andre [;)]

Og JEG synes det er irriterende at det nå florerer "jeg irriterer meg"-tråder på babyverden diskusjonsforum. Jeg har ikke så mye å diskutere rundt akkurat det [8|]
Jeg foreslår at enkelte tar seg et blikk i speilet, eventuelt noe å drikke og kommer tilbake når de er klare for å snakke om litt andre ting enn irritasjon.

Men dette er ikke første gangen jeg ser dette fra TS da...

Aldri sett TS før[X(]

Er det slitsomt at andre irriterer seg? Wow.. DET må være irriterende det..

ORIGINAL: Piril

de som irriterer seg så fælt over hva alle andre gjør jeg! [8|][8|]

Også tenker jeg...hva er det som gjør at enkelte lar seg irritere så fælt? Er det fordi de har det så jævli kjipt her i livet og at DET skal gå utover alle andre??

Eller er det rett og slett mangel på p***, 20 kg overvekt og liten selvtilitt som ligger under??[8|][8|]

Man kan jo virkelig begynne å lure...jeg tenker liksom..

1 skal jeg bare ignorere dem og faktisk synes synd på dem (for de har det jo ikke lett stakkars)
2 eller er de rett og slett bare selvopptatt hurper som ikke skjønner bedre?? De bare mangler litt forståelse og folkeskikk??

Veit ikke jeg...hva synes dere??[:)][:)]

Man kjenner seg selv best kanskje? Du irriterer jo deg like mye som de du irriterer deg over...
Så da er dere i samme båt da[:D]

ORIGINAL: slisabeth

Hvilken tråd er det du sikter til da? Er det den angående quoting og rettskriving? Synes det er en mer interessant og intelligent problemstilling, enn å antyde at noen er feite og lite aktive seksulet. Utrolig barnslig å insinuere noe slik.

Jo jeg synes det i grunn er litt interessant å finne logikken bak enkelte menneskers tankegang....Og de ulike årsakene som kan ligge bak.
De som stadig irriterer seg over andre og aldri er fornøyd med noe eller noen kan ikke ha det mye godt med seg selv..Enten det er fæle svigermødre, venninner, mødre eller hva det enn måtte være..At du synes noen av årsakene er barnslig..ja det må du jo bare få lov til.Og ikke dra inn ord-delings tråden inn i dette...det er 2 forskjellige tråder.

Jeg ble inspirert av tråden til TØSA ja...men at du skal føle deg truffet TØSA det blir for dumt....for det første så handlet tråden din om noe helt annet...for det andre så quota jeg deg på det.Og der er det ikke antydning til ueninghet.

Og...har du noe annet du vil si meg TØSA som går på det private (noe det tydeligvis er) så kan du jo kanskje sende en PM?? I stedet for å prøve å utgi meg for å være en dårlig person..

Hvilken tråd er det du sikter til da? Er det den angående quoting og rettskriving? Synes det er en mer interessant og intelligent problemstilling, enn å antyde at noen er feite og lite aktive seksulet. Utrolig barnslig å insinuere noe slik.

Jo jeg synes det i grunn er litt interessant å finne logikken bak enkelte menneskers tankegang....Og de ulike årsakene som kan ligge bak.
De som stadig irriterer seg over andre og aldri er fornøyd med noe eller noen kan ikke ha det mye godt med seg selv..Enten det er fæle svigermødre, venninner, mødre eller hva det enn måtte være..At du synes noen av årsakene er barnslig..ja det må du jo bare få lov til.Og ikke dra inn ord-delings tråden inn i dette...det er 2 forskjellige tråder.

Jeg ble inspirert av tråden til TØSA ja...men at du skal føle deg truffet TØSA det blir for dumt....for det første så handlet tråden din om noe helt annet...for det andre så quota jeg deg på det.Og der er det ikke antydning til ueninghet.

Og...har du noe annet du vil si meg TØSA som går på det private (noe det tydeligvis er) så kan du jo kanskje sende en PM?? I stedet for å prøve å utgi meg for å være en dårlig person..

Jeg har ikke sett en egen ord-delings tråd, ikke orddelingstråd heller, så da har jeg misforstått sikkert. Angående alle som er irritert på svigermødre, venninner osv, dette er et forum. Det hadde blitt kjedelig om alle laget rosenrøde tråder om hvor fantastisk alt i hele verden er. Det er jo meningsutvekslingen og ulike temaer som gjør BV interessant.

Jeg fatter ikke at det er noe å bry seg om at andre irriterer seg heller.
Jeg er den typen som irriterer meg over veldig mye, men utenom å klage litt til samboeren eller bestevenninna eller kanskje litt her inne, så er det jo ikke sånn at  jeg sier til gud og hvermann at det de driver med er irriterende. Jeg bare gnager litt inni meg.

Det at jeg irriterer meg er jo mitt problem, og tro meg, det hadde vært tusen ganger greiere å ikke irritert seg. Men jeg kan ikke slå det av. Det handler om hva man liker og ikke liker, jeg kan ikke bestemme meg for det noe mer enn jeg kan bestemme at lukten av Jean Paul nesten får meg til å spy, eller at jeg ikke kan fordra lakris.

Jeg har ikke sett en egen ord-delings tråd, ikke orddelingstråd heller, så da har jeg misforstått sikkert. Angående alle som er irritert på svigermødre, venninner osv, dette er et forum. Det hadde blitt kjedelig om alle laget rosenrøde tråder om hvor fantastisk alt i hele verden er. Det er jo meningsutvekslingen og ulike temaer som gjør BV interessant.

Og vil bare legge til, hvis du ALDRI irriterer deg over noe, så er du faktisk veldig unik.
Selv om mye irriterer meg, så preger det ikke livet mitt.
Det irriterer med akkurat i det det skjer, feks idet jeg leser den og den tråden.

Mulig du ikke siktet til meg personlig TS, men du ble iallefall personlig.

DET var ikke meninga...jeg er og kommer ALDRI til å bli noen mobber.Jeg er 100% MOT mobbing av alle slag.
Jeg har IKKE fått med meg at du kanskje har noen kg for mye og heller IKKE fått med meg at du er singel (Jeg sverger) hvis det var tilfelle. Okey?? [:)][:)]

Og for at det ikke enda er misforståelser, så handler tråden om

hva er det som gjør at enkelte mennesker er negative, sure og klager HELE tida. De som dere bemerker dere, fordi de alltid er sånn.

Jo selvfølgelig kan jeg irritere meg, alle har vel noe å irritere seg over til tider.

Men la oss si...

Svigermora di klager på ALT du gjør...ingenting er bra nok....hver bidige gang. Hvorfor er hu sånn??
Mora di har bare drit å komme med....aldri noe positivt å komme med...kjefter på alt og alle...hvorfor er hu sånn?
Kanskje du selv irriterer deg for mye...hvorfor gjør du det??
Venninnna di kan aldri si noe hyggelig..bare negativ...hvorfor?

Det var meninga dere skulle komme med innspill dere! [:D] Det er ikke noe fasitsvar de eksemplene jeg skrev...det er jo grunner man hører om....trudde de var helt "vanlige" jeg. " Hu er så sur om dagen, sikkert fått seg litt lite" ingen som har hørt det før???? Hmmm merkelig...men samma det da.Ville bare ha innspill fra dere jeg....

Back
Topp