Kjenner jeg gruer meg litt

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
noe som egentlig er heelt feil[&o] Skal ha den eldste tantungen min på overnatting i dag for første gang, hun er 10 år. Problemet er at hun har adhd og er ganske høylytt og mye bevegelse. Har nettopp begynt på medisiner igjen og er ganske sårbar for den minste ting. Og hun er vant med og være våken så lenge hun vil i helgene, sådet kan bli en festlig kveld når vi to skal være alene..[:o] Ikke kan jeg ha godteri på bordet for da sluker hun det og hun blir skyhøy, ikke kan hun ha brus til maten pga hun blir urolig, hun får da melk i steden.. Og hun er som sagt høylytt, så kan jo bli et problem når mine 3 unger sover[>:] Og hun legger seg oppi ALT og kommenterer alt, MEN hun er verdens nydligste ellers. Snill jente, som alltid skal hjelpe til. Så mye at det blir plagsomt[:D] Men håper dette går bra siden hun har gledet seg til dette[:)] Får lage smoothie og dipp og grønnsaker i kveld tror jeg.. Potetgull tror jeg skal gå bra da.. Andre som har tips til hva vi kan kose oss med?

uff ja... det er nok ikke så lett nei, men hun har jo gleda seg så da kan det jo hende at hu er innstilt på og være litt rolig, hun er jo såpass som ti år også, og da burde hun jo skjønne litt[:)]

dipp og div grønnsaker høres bra ut ja, også smootis[:D] nammenam

Prøv å finne noen spill dere kan spille!?

Back
Topp